Ve Fashion Areně otevřela druhá outletová prodejna značky celio v Česku

Na konci října rozšířila štěrboholská Fashion Arena Prague Outlet svou nabídku o nový obchod původem francouzské značky celio. Na ploše o rozloze 242 m² zde zákazníci najdou široký výběr pánského oblečení, obuvi a doplňků. Celio tím doplňuje nabídku volnočasové i formální módy pro muže, kterou zde reprezentují také značky jako Anthony’s, Steilmann nebo Jerem.

Značka celio, založená v roce 1985 ve Francii, má téměř čtyřicetiletou tradici a dnes působí ve více než 50 zemích světa s více než 1 200 prodejnami. V České republice provozuje celkem 12 obchodů, na Slovensku pak tři. Celio se zaměřuje na „normální chlapy“ – tedy muže, pro něž není móda hlavním smyslem života. Kolekce značky nabízejí pohodlné, kvalitní a stylové kousky, které zákazníci snadno využijí ve všední dny i při významných příležitostech. V obchodě si muži mohou vybavit kompletní šatník ve čtyřech základních liniích: city program formálního oblečení, casual oblečení, základní kousky pánského šatníku a limitované edice.

„Celio rozšiřuje naši nabídku pánské módy a pomáhá nám lépe reagovat na potřeby našich zákazníků, z nichž polovinu tvoří muži. Proto se snažíme neustále zkvalitňovat sortiment i pro ně. Zároveň nás těší, že celio patří mezi značky s odpovědným přístupem k módě a k životnímu prostředí,“ uvedla Lenka Čapková, ředitelka Fashion Areny. Celio se dlouhodobě snaží minimalizovat svůj dopad na životní prostředí a usiluje o zavádění ekologicky šetrnějších výrobních procesů a materiálů. Například 59 % džín značky dosáhlo nejvyššího ekologického hodnocení EIM, které měří ekologickou náročnost úprav denimové tkaniny.

Obchod celio ve Fashion Areně, který je druhou outletovou prodejnou této značky v Česku, je aktuálně otevřen formou pop-up butiku.

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010