Soutěž ČESKÝ DIREKT & PROMO prodlužuje přihlášky
Máte zajímavou kampaň? Možná má ještě šanci získat ocenění. Přihlášky do letošního ročníku soutěže ČESKÝ DIREKT & PROMO jsou prodlouženy do 8. dubna 2016 včetně. Do tohoto data by měl být také zaplacen účastnický poplatek.
Organizároři soutěže tak vycházejí vstříc hojným požadavkům na prodloužení termínu uzávěrky přihlášek. Deadline je 8. dubna 2016 do 24 hodin. Před přihlášením si nezapomeňte pročíst „Kroky přihlášení“. V případě dotazů neváhejte kontaktovat organizátory: info@ceskydirekt.cz.
Náš portál bude v letošním ročníku bedlivě sledovat hlavně soutěžní kategorii Retail/merchandising/instore marketing vč. promočních obalů. Právě v ní v loňském ročníku slavila úspěch aktivita značky Lybar z dílny české OgilvyOne. Lybar Promiss měl po dvou měsících v obchodech skvělé výsledky: 50 000 prodaných kusů, zvýšení prodeje celého portfolia značky a zvýšení celkové ziskové marže o více než 10 %. A to vše bez jediné reklamy v televizi, rádu, in-store, online nebo outdooru. Jen díky novému a atraktivnímu designu Lybar Promiss.
https://youtu.be/Yi3FcxUOLXI