Office manager v mediální agentuře
Office Manager v mezinárodní mediální agentuře na Praze 4
Je pro vás výzvou pracovat v úspěšné mezinárodní společnosti? Máte zkušenosti vhodné pro pozici office manager? Máte dostatek sebevědomí, energie, organizační schopnosti a dobrou angličtinu? Pak by se vaším novým zaměstnavatelem mohla stát významná mezinárodní mediální agentura se sídlem na Praze 4.
Náplň práce:
- samostatné zajištění provozu recepce společnosti a řešení z toho vyplývajících úkolů
- vedení, koornidace a spolupráce s recepční
- organizační a administrativní podpora managerů v rámci denní operativy
- plánování meetingů v zasedacích místnostech
- zajištění korespondence a správa e-mailového účtu
- organizace porad a evidence zápisů
- spolupráce s ostatními odděleními a společnostmi ve skupině
- zajištění drobných nákupů, komunikace s dodavateli
Společnost požaduje:
- SŠ/VŠ vzdělání
- praxe na obdobné pozici alespoň 1 rok
- znalost AJ minimálně na úrovni B1
- pokročilá znalost práce na PC (MS Office – Outlook, Excel, PowerPoint, internet)
- zkušenost s vedením firemní agendy a plněním úkolů
- příjemný vzhled, profesionální vystupování
- výborné komunikační a organizační schopnosti
- pečlivost, spolehlivost, preciznost, schopnost operativního řešení vzniklých situací
- bezúhonnost
Společnost nabízí:
- zázemí silné společnosti
- zajímavou a samostatnou práci
- aktivní využití cizího jazyka
- dobré mzdové ohodnocení, příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené,
- další zaměstnanecké benefity
- perspektiva kariérního růstu
Nástup: duben 2018
Pokud Vás tato pozice zaujala, vyplňte prosím formulář .