Češi při nákupu oceňují nápaditý design
Podle průzkumu odborného portálu mistoprodeje.cz u návštěvníků hypermarketů, Češi v prvním pololetí letošního roku nejvíce oceňovali nápaditý design značek v nákupních uličkách. Líbily se zejména slavobrány, paletový design a podlahová grafika. Zaujalo ale i využití led osvícení produktů pro lepší nalezitelnost produktů a speciální výrobkové moduly.
Top 5 tak, co do líbivosti designu, obsadily značky KitKat, Haribo, Axe, Metaxa a Bonduelle, které tak Čechům přispěly k většímu zážitku z nakupování v řetězcích. Ve třech případech (KitKat, Axe a Metaxa) se názor veřejnosti shoduje i s odbornou porotou portálu, která je vyhlásila top realizacemi v jednotlivých měsících.
1.místo: KitKat (Nestlé), Branding vstupu do uličky, podlahová grafika, Tesco
2.místo: Haribo CZ, Branding uličky, branding vstupu do uličky, paletový design, podlahová grafika, slavobrána, Tesco
3.místo: Axe (Unilever), Branding u vstupu do uličky, celobranding uličky, 3D Shelfstopper, Ahold
4.místo: Tesco modul Metaxa (REMY COINTREAU CZECH REPUBLIC), Tesco
5.místo: Bonduelle, Regálová lišta, shelfstopper s využitím led osvětlení, Ahold, Tesco
Další design z místa prodeje najdete na našem Instagramu.
-redakce