Last Moment nabídka POPAI – kurz retailového vyjednávání
Zvažte využít poslední volná místa na tomto zajímavém tréninku:
Exkluzivní certifikovaný kurz Principy úspěšného vyjednávání v retailu
Termín: 6. 10. 2021 od 9.00 do 16.00 hod
Místo konání: přednáškový sál společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, 110 00 Praha 1
Kurz je pořádán jako exkluzivní celodenní akce nad rámec současného vzdělávacího programu asociace POPAI. Je určen pro omezený počet účastníků s přednostní nabídkou účasti pro zadavatele a zástupce retailu. Akce proběhne pod garancí Klubu zadavatelů POPAI CE.
Hlavní přínosy kurzu pro účastníky
- Vyzkoušíte si 2 praktické simulace vyjednávání se zaměřením na roli zadavatele v procesu plánování a realizace in-store marketingových kampaní (vztah zadavatel/agentura/obchodní řetězec) a dostanete zpětnou vazbu od předního evropského vyjednavače i od ostatních účastníků semináře.
- Uvidíte 3 krátké filmy vyjednavačů v akci a poučíte se z jejich chyb i předností.
- Naučíte se prakticky využívat nejúčinnější vyjednávací techniky a bránit se proti častým trikům.
- Posílíte dovednost vyjednat výhodné podmínky a zároveň posílit (udržet) korektní vztahy.
- Zlepšíte se v dovednosti kreativního řešení prvotních neshod.
- Rozvinete schopnosti zvládat stresové a neočekávané vyjednávací situace, schopnosti bránit se nátlaku, manipulaci a nekonstruktivnímu přístupu.
Program kurzu
- Příprava na vyjednávání, checklist.
- Mapování stran vyjednávacího procesu a jejich rozdílných i společných zájmů při plánování a realizaci in-store marketingových kampaní (zadavatel a jeho organizace, agentura, obchodní řetězec aj.).
- 4 fáze každého vyjednávání.
- Vlastnosti dobrého vyjednavače a jak je rozvíjet.
- Účinné a neúčinné vyjednávací taktiky a strategie (v praxi nejpoužívanější techniky).
- Zájmy versus pozice a jak využít zájmy ke zvýšení úspěšnosti ve vyjednáváních.
- Důležitost vnímání, emocí a komunikace ve vyjednávání.
- Analýza alternativ, BATNA a její využití.
- ZOPA a její využití k účinnému manévrování.
- Plánování a výměna ústupků.
- Jak se bránit nekonstruktivnímu chování, manipulaci, trikům a nátlaku při vyjednáváních.
- Sdílení zkušeností z praxe v oblasti retailu mezi účastníky.
- Příklady z praxe: časté chyby ve vyjednávání.
- Případové studie, filmové ukázky, praktický nácvik s poskytováním zpětné vazby, simulace a hraní rolí („roleplays“), příklady a analogie, testy a dotazníky, prezentace se zapojením účastníků, diskuze, brainstorming.
- Vlastnosti dobrého vyjednavače a jak je rozvíjet.
Na závěr kurzu účastníci získávají osvědčení o absolvování certifikovaného kurzu POPAI CE.
Přihlášení zde.