Přihlaste své kandidáty do soutěže Marketér roku!
Česká marketingová společnost vyhlásila dvanáctý ročník soutěže Marketér roku. Tentokrát za rok 2016. Vyhlášení této významné odborné i společenské události proběhlo v rámci konání semináře Zkušenosti marketingově orientované firmy, který pořádala Česká marketingové společnost spolu s Klubem učitelů marketingu v Praze 1 na Novotného lávce ve středu 30. listopadu 2016.
Slavnostního aktu se za Českou marketingovou společnost zúčastnili prezidentka společnosti doc. Jitka Vysekalová a další členové prezidia. Tradičně podpořil vyhlášení soutěže svým osobním sdělením prof. Philip Kotler, osobnost světového marketingu.
Jedním z hlavních cílů České marketingové společnosti je podpora marketingu jako nezbytného faktoru rozvoje a konkurenceschopnosti naší ekonomiky. Mezi cestami k jeho dosažení získala významnou roli soutěž o Marketéra roku, která vstupuje již do dvanáctého ročníku. Přihlášené projekty se především hodnotí z pohledu inovativnosti, efektivnosti, rozvoje metod a principu marketingu včetně dodržení etických a dalších předpokladů.
Souběžně probíhá soutěž Mladý delfín pro vysokoškoláky studijních oborů zaměřených na marketing, tentokrát si mohou studenti vybrat ze dvou témat:
Téma 1: Proměňte svou myšlenku v produkt a navrhněte způsob jak ho v prostředí současného trhu prosadit.
Téma 2: Jak komunikovat značku Made in Czechia ve vybraném regionu světa.
Uzávěrka přihlášek je 15. dubna 2017. Slavnostní galavečer s vyhlášením výsledků se bude konat 18. května 2017 v Divadelním klubu Lávka na Novotného lávce v Praze 1.
Podrobnosti o soutěži, zejména o způsobu podávání přihlášek, jsou k dispozici zde.
Zdroj a foto: Česká marketingová společnost