Kofola rozšiřuje svoji síť UGO Salaterií
Společnost Kofola rozšiřuje svoji síť zdravého stravování UGO Salaterie i v tomto roce. V květnu otevřela pobočku v Praze na Václavského náměstí, tento měsíc v Brně a v srpnu otevře svoji největší provozovnu v Ostravě.
Na konci roku 2012 společnost Kofola koupila síť fresh barů UGO a od této doby pod stejnou značkou vyrábí a prodává vlastní čerstvé ovocné a zeleninové šťávy. Následně pak vznikl koncept UGO Salaterie, který v roce 2015 obdržel v prestižní soutěži Duhový paprsek 1. místo v kategorii Indoor reklama za „Unifikovaný korporátní design, při němž je přesto každá prodejna originální“. V těchto provozovnách zákazník dostane nejen ovocné a zeleninové šťávy, ale také čerstvé saláty a zeleninové polévky.
V letošním květnu společnost otevřela už 13. provozovnu UGO Salaterie u pražského Václavského náměstí, přesněji na roku ulic Vodičkova a V Jámě.
V tomto měsíci se otevřela zatím největší UGO Salaterie, a sice v centru Brna na Náměstí Svobody. Tato provozovna má dvě patra včetně neobvyklé skluzavky mezi oběma patry.
Letošní expanze však ještě nekončí, neboť v srpnu bude otevřena už patnáctá, ještě větší UGO Salaterie v Ostravě, v obchodním centru Forum Nová Karolina. Právě tato Salaterie bude vůbec jako první nabízet novou nabídku teplých zdravých snídaní.
Jak je vidět, zájem o 100% čerstvé jídla a nápoje stále roste, především ve velkých městech. A to je jen a jen dobře.
Zdroj: redakce, UGO
Foto: UGO