Leden 2015
Partner webu Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v lednu 2015 nejvíce prostředků za reklamu. Na první příčce se umístil Mountfield s investicemi 101 mil. Kč následovaná společností L’Oreal Česká republika s 83 mil. Kč. Třetí místo obsadil Hyundai Motor Czech s 64 mil. Kč.
Mountfield | 101 mil. Kč |
|
L’Oreal Česká republika | 83 mil. Kč |
|
Hyundai Motor Czech | 64 mil. Kč |
|
UNILEVER ČR | 64 mil. Kč |
|
Procter & Gamble Czech Republic | 62 mil. Kč |
|
Johnson & Johnson | 56 mil. Kč |
|
Penny Market | 51 mil. Kč |
|
Lidl Česká republika | 51 mil. Kč |
|
Zentiva | 49 mil. Kč |
|
SAZKA | 49 mil. Kč |