Ovečkárna na Národní v Praze je vítězem Visa Czech Top Shop 9/2024

Útulná prodejna Ovečkárna na prvním místě

První místo v zářijovém kole soutěže Visa Czech Top Shop obsadila „huňatá“ prodejna Ovečkárna na Národní ulici v Praze.  Zákazníci zde mohou najít výrobky s blahodárnými přírodními účinky od vlněných přikrývek a polštářů po stylovou obuv a oděvy, které kombinují funkčnost s estetikou. Naši inspektoři velmi ocenili interiér prodejny, který působí útulným rustikálním dojmem. Vnitřku prodejny dominuje dřevěný dekor, který odkazuje na udržitelnost a přírodu. Důležitý je také prvek lokální výroby nabízených produktů zlínské firmy Czech Wool company s.r.o. Body si prodejna připsala i díky velmi povedenému exteriéru, funguje zároveň i jako výdejní místo e-shopu. Gratulujeme k prvnímu místu!

Druhé místo obsadil moderní koncept značky Nike 

Druhou nejlepší prodejnou se v září stal obchod Nike v Avion Shopping Mallu v Ostravě. Nová prodejna je moderním retailový prostorem, který nabízí zákazníkům široký výběr sportovního oblečení, obuvi a doplňků, s důrazem na inovace a špičkovou kvalitu. Tato prodejna je postavena podle konceptu Nike Rise, což přináší zcela nový zážitek z nakupování. Nike Rise propojuje fyzický a digitální svět a využívá Nike aplikaci k personalizovaným interakcím se zákazníky. Díky funkcím jako „Nike By You“ pro přizpůsobení produktů a „Nike Fit“ pro personalizované měření velikostí se nákup stává pohodlným a interaktivním. Nový koncept vnáší do světa sportovního vybavení také „made to measure“ známý dosud pouze z výroby formálních a společenských oděvů. U inspektorů zabodoval i moderní a vzdušný interiér prodejny. Blahopřejeme!

Nově zrekonstruovaná prodejna Tescoma na třetím místě

Nově zrekonstruovaná prodejna Tescoma v OC Central v severočeském Mostě, která se umístila na třetím místě, přináší zákazníkům moderní a přehledný prostor, který kombinuje funkčnost s atraktivním designem. Prodejna nabízí široký sortiment kvalitních kuchyňských potřeb, nádobí a domácích doplňků, přičemž nová podoba interiéru klade důraz na pohodlí a snadnou orientaci zákazníků. Zákaznický zážitek je umocněn profesionálním personálem, který je připraven poradit s výběrem produktů a nabídnout praktické rady. Vaření se tak stává díky Tescoma nejen snadnějším, ale i hezčím na pohled.

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010