Vítěz P.O.P. Star 3/2024: Barevné vystavení Perwoll spojené s promoakcí obsadilo 1. místo za měsíc březen
Březnovým vítězem v soutěži P.O.P. Star se stal shop-in-shop značky Perwoll, který mohli zákazníci vidět v hypermarketech Ahold v Plzni, Hradci Králové a dalších městech. Zadavatelem vystavení byla společnost Henkel.
„Letošní relaunch značky Perwoll je pro nás zásadní, a proto pro nás bylo důležité, aby byl na prodejnách viditelný už od spuštění televizní kampaně. Rozhodli jsme se investovat do vystavení prostřednictvím malých a velkých SIS v hypermarketech Albert, kde máme velmi dobré zkušenosti. Tmavý vizuál podsvícený v neonových barvách byl na prodejnách nepřehlédnutelný,“ říká Jana Rudolfová, Trade Marketing Lead and Sustainability Promoter ze společnosti Henkel.
Vítězné vystavení bylo navrženo s důrazem na detail a eleganci mediální agenturou POS Media. Zajímavé barevné provedení odlišuje jednu stranu pro černé prádlo a druhou pro barevné prádlo, což zaručuje přehlednost a atraktivní vzhled. Konstrukce z lepenky a voštiny pak zajistila pevnost vystavení. Již zmiňovaný světelný efekt okolo výrobku z plexiskla dodal také požadovaný prémiový vzhled. „Tento projekt je skvělým příkladem, jak lze spojit kreativitu s funkcionalitou. Naším cílem bylo vytvořit vystavení, které nejen upoutá pozornost, ale také nabídne praktické řešení pro prezentaci produktů a vzorečků,“ dodává Monika Růžková, Key Account Manager, POS Media.
U velkých SIS tak skvěle využili plochu ke komunikaci benefitů a vylepšeného složení produktů. Součástí byl prostor pro menší zásoby vzorečků, což je ideální během promoakce, která byla s vystavením spojena. Hostesky zákazníkům vysvětlovaly, jakým způsobem Perwoll pomáhá obnovit oblečení a zájemci mohli získat vzorečky s garancí vrácení peněz, čímž vystavení získalo i větší atraktivitu. Jana Rudolfová doplňuje: „Perwoll je krásná značka, která si zaslouží krásné vystavení, a to se nám podařilo opravdu skvěle.“
Vítězný diplom předaly Michaela Klobásková, ředitelka divize Retail Audit, ppm factum a.s. a šéfredaktorka portálu mistoprodeje.cz Jana Follprechtová.
Soutěž „P.O.P. STAR“ je odbornou soutěží POP (point of purchase) reklam a sekundárních vystavení v místě prodeje, kterou pořádá portál mistoprodeje.cz ve spolupráci s divizí RETAIL AUDIT společnosti ppm factum.