Showdown Displays Europe: Rámečky z Čech do celé Evropy
Mezi Ústím nad Labem a Teplicemi se nachází nenápadná vesnice Přestanov, ve které se nachází výrobní haly společnosti Showdown Displays Europe. Tato česká firma, která na trhu působila do roku 1995 pod názvem Jansen Display s.r.o., se od roku 2018 stala dceřinou výrobní společností americké firmy, po které převzala, společně také s Holandskou pobočkou, své jméno. Showdown Displays Europe s.r.o. dodává do celého světa hliníkové rámečky, reklamní prapory, vitríny, kaprámy, áčka, stojany, bannery, vlajky nebo reklamní stany. Vše s potiskem a podle požadavků zákazníka.
V prostorách bývalé porcelánky a betonárky se vyrábí sortiment pro české eshopy a další prodejce. Obrátit se na ně však může kdokoliv, kdo chce ať už jeden banner či rollup nebo plakáty v rámečcích v řádech tisíců kusů. Nechybí ani možnost objednat si stojany na digitální reklamu, kde za sklem na umístěném monitoru běží reklama nebo jiný propagační materiál.
Výrobní haly v Přestanově jsou unikátní nejen v tom, že jsou to sklady pro celou Evropu, ale zároveň zde za poslední tři roky vybudovali tiskové centrum, které zákazníkovi připraví hotový produkt i s veškerým potřebným tiskovým obsahem. Centrum, které se stále rozvíjí, disponuje všemi potřebnými technologiemi a vybavením. Nechybí tak tisk na papír, tj. latexový tisk (banner, plakát), tisk na transferový papír pro textil, který je následně v „mandlu“ zapečen díky sublimaci do látky (zástěny či textilní stěny) nebo flatbed tiskárna na deskové materiály. Nabídka tak pokrývá požadavky na produkty pro všechny klienty.
„Našemu procesu říkáme slangově hamburger. U nás si zákazník totiž může objednat nejen hliníkový rám či rollup, ale zároveň k němu dodáme i požadovaný tištěný obsah. Z dodané krabice tak následně vybalí hotový produkt, který může okamžitě použít,“ říká Jiří Hubka, Senior Territory Sales Manager CZ & SK & PL.
Celá výrobna tak funguje jako klasická „fordová výroba“. Na jedné straně haly se přiveze materiál, který se zpracuje a jako komplet hotový výrobek se na konci rovnou expeduje. Celý proces automatizace funguje na starších strojích. Vzhledem k tomu, že se zde vyrábí z velkého množství druhů profilů v nejrůznějších variantách, je potřeba vše kompletovat ručně.
Aktuálním trendem jsou podle Jiřího Hubky především tištěné prvky, jejichž počet strmě narůstá. Vše začalo během covidu, kdy si lidé pořizovali textilní zástěny, které sloužily jako pozadí během pracovních video callů. Postupně začíná být zájem také o vlajky a další tištěné produkty, které jsou v zahraničí již běžně užívané a do České republiky pomalu začínají pronikat.
Společnost Show Down Displays aktuálně zaměstnává více než 120 osob z Ústeckého kraje.