Červnovým vítězem v soutěži POP Star se stalo vystavení Whiskas
Předposlední srpnový den jsme předali ocení v soutěži POP Star za měsíc červen ve společnosti Mars Czech, která byla zadavatelem a zároveň i klientem vítězného vystavení Whiskas. Značka letos prošla největší inovací za poslední roky. Kompletně se změnil design balení, kde cílem byl jednoduchý obal jasně komunikující druh a benefity krmiva. Změnou prošlo také samotné Whiskas logo, receptury, vizuál kočičáka Tommyho a tvrzení – I nejnáročnější gurmáni vrrrní.
„Při inovaci jsme se zaměřili na vývoj chutných a vyvážených receptů, a taky na udržitelnost. A to jak na suroviny, ze kterých se Whiskas krmivo vyrábí – všechny ryby v našich recepturách pochází z udržitelných zdrojů – z udržitelného rybolovu, a taky více jak 85 % našich továren po celém světě využívá obnovitelné zdroje. Změnili jsme zároveň obalový materiál, kdy jsme změnou na 100% kartonové krabice rapidně snížili celkovou spotřebu plastů,“ říká Barbora Kafková, Activation Executive Petcare ve společnosti Mars Czech. Ke zmíněným novým receptům ještě dodává, „že bylo na českém trhu listováno několik nových příchutí kapsiček a granulí, úpravou prošly i stávající příchutě. Vše bylo vyvinuto ve spolupráci s nezávislým vědecko-výzkumným centrem Waltham Centre for Pet Nutrition“.
Všechny tyto inovace značky Whiskas přicházející na český trh od února 2023 byly komunikovány nejen v médiích, ale také v in-store. Společnost Mars Czech se spojila s agenturou POS Media a na partnerském zákazníkovi Albert Česká republika se rozhodla realizovat dnes velmi oblíbený formát in-storového nosiče – Shop in Shop. Vyzbrojeni dvěma hlavními klíčovými vizuály a myšlenkou, která stojí za značkou Whiskas – Whiskas je veselý, hravý a kočky se po něm oblizují, bylo možné jejich vystavení vidět ve vybraných prodejnách po České republice.
A jak celý vizuál vznikl?
Šikovné kreativní oddělení v POS Media, které bylo realizátorem, zaslalo několik návrhů, ze kterých po rebriefu vznikl originální vítězný Mini Shop in Shop. Celý vizuál, stejně jako u všech kampaní, byl tvořen tak, aby splňoval požadavky klienta a zároveň zaujal zákazníky na prodejně. Oba stojany Mini Shop in Shopu byly vyrobeny z vlnité lepenky a voštiny. Zákazníky hypermarketu Albert tak určitě zaujaly dominantní prvky shop in shopu, které tvořily reálně zakomponovaná škrabadla a hračky, které používají jejich kočičí miláčci. Dalším výrazným prvkem Shop in Shopu je bezesporu nainstalovaná maketa olizující se kočky u misky, která je pro brand Whiskas typická.
K předání vítězného diplomu proběhlo v sídle společnosti Mars Czech za účasti Barbory Kafkové, Activation Executive Petcare ve společnosti Mars Czech, Michaely Klobáskové, ředitelka divize Retail Audit, ppm factum a.s. a redaktorky portálu mistoprodeje.cz Jany Follprechtové.
Soutěž „P.O.P. STAR“ je odbornou soutěží POP (point of purchase) reklam a sekundárních vystavení v místě prodeje, kterou pořádá portál mistoprodeje.cz ve spolupráci s divizí RETAIL AUDIT společnosti ppm factum.