Vítězem VCTS 7/2022 je Kostka Hanušovice
Červencovým vítězem zákaznického zážitku Visa Czech Top Shop 2022 je společnost Kostka kolobka s.r.o., která se v roce 2002 po rekonstrukci prostor bývalého závodu ČEMOLEN v Potůčníku vrhla na výrobu koloběžek. Tehdy využili stávající technologii na výrobu rámů jízdních kol a zahájili výrobu koloběžek vlastní konstrukce zpočátku s určením pro děti. Postupně koloběžky prošly konstrukčním vývojem a modely koloběžek se vyprofilovaly do dnešní podoby. Našim inspektorům se velmi líbil koncept prodejny s showroomem, půjčovnou a zkušební dráhou v areálu, kde si mohou klienti jednotlivé modely vyzkoušet. Při nákupu se snadno orientujeme, díky tomu, že je sortiment vystavený přehledně, jsou k dispozici letáky, katalogy a reklamní předměty. Prodej je navíc podporován LCD displeji, které přehrávají videa o typech, možnostech užívání a přínosech jízdy na koloběžkách. Personál má velmi příjemné vystupování, nabízí nakupujícím občerstvení, poradí při výběru správné koloběžky či příslušenství. A co je cílem českého výrobce koloběžek? Inspektoři zjistili, že v nejbližší budoucnost chtějí v Potůčníku přispět k rozvoji koloběžkářského sportu a dále nabízet veřejnosti vysoce kvalitní a technicky vyspělé koloběžky pro oddech, turistiku a sport. Přejeme jim hodně úspěchů!!!
Druhé Albi na Masarykově ulici v Brně je zážitkový ráj
Nový prostor Albi prodejny v Brně na Masarykové ulici nabízí dvě patra plná radosti, kde si přijdou na své nejen děti. V přízemí inspektoři vstoupili do klasické Albi prodejny s pestrou nabídkou společenských her a dárkového sortimentu, který byl přehledně rozdělen do sekcí a viditelně označen. V prvním patře potom objevili párty svět, kde se pořádají oslavy a akce takzvaně na klíč. V realizaci jsou zde i dvě zážitkové místnosti, které budou sloužit pro pořádání mimoškolních aktivit, kroužků, turnajů a příměstských táborů. To se našim inspektorům velmi líbilo. Obchodem je provedl velmi ochotný a produktů znalý personál. Albi nabízí opravdu vysoký standard zákaznického zážitku, kde si vybere každý.
Třetí je v červenci T-mobile v OC Letňany
Prodejna T-mobile v OC Letňany je menší, ale hezky uspořádaná. Kytky a reklamní LCD panel ve výloze nás láká ke vstupu. Design interiéru je laděný do firemní fialové barvy, což působí velmi příjemně. Vzhledem k velikosti není potřeba speciální orientační značení, zboží je hezky a přehledné vystavené. K propagaci nabízených výrobků slouží LCD displeje a doplňkové POP materiály, které jsou zákazníkům k dispozici. Zákazníci jsou obslouženi profesionálně vyškoleným personálem, který umí reagovat a zpracovat téměř každý požadavek, což si měli možnost vyzkoušeli naši inspektoři při mystery shoppingu. K hladkému průběhu obsluhy zákazníků také pomáhají pořadová čísla, která si zákazníci mohou vyzvednout přímo při vstupu.
Všem vítězům moc gratulujeme!!!