Wolt otevírá na Smíchově první kamenný obchod Wolt Market
Wolt Market je nová služba technologického startupu Wolt, která nabízí expresní rozvoz potravin, základní drogerie či potřeb do domácnosti do 20 minut. Po Finsku, Řecku a Dánsku se tak český trh se stává jedním z prvních, kde byl Wolt Market spuštěn. V provozu bude denně od 8 do 22 hodin a nabídne kolem 2 000 produktů, včetně sortimentu Unileveru, Icelandu, Sklizena či Biopekárny Zemanka. Chybět nebudou ani speciality jako protein ze cvrčků.
Wolt Market bude zpočátku určen především pro malé a týdenní nákupy. „Naše nabídka je založena na kvalitních produktech za konkurenční ceny. Cílem Wolt Marketu je stát se službou, která poskytne našim uživatelům prvotřídní zákaznický zážitek, zatímco zůstane zisková. Samo o sobě je to velká výzva, protože rychlá donáška i potraviny jsou nízkomaržový a po operační stránce velmi nákladný a komplexní byznys. Náplní mojí práce je tedy udělat všechno pro to, abychom našich cílů dosáhli,” popisuje Jana Trnovská, ředitelka Wolt Marketu pro Česko a Slovensko.
Smíchovský Wolt Market se otevírá 24. listopadu a během prvního měsíce budou do rozvozové oblasti vedle Smíchova spadat Vinohrady, Hradčany, Vyšehrad, Dejvice, Střešovice, Nové Město, Podolí, Braník a také části Karlína, Žižkova a Nuslí. Do konce roku bude v Praze otevřen druhý Wolt Market, který rozšíří rozvoz i do dalších částí. „Praha je pro nás klíčový trh, ale samozřejmě chceme rychle expandovat i do dalších měst po Česku i Slovensku. Jak nám ukazují zkušenosti ze zahraničí, zájem o rozvážky zboží z Wolt Marketu je velký od počátečního otevření,” dodává Jana Trnovská.
Sortiment pro každého
Díky nabídce 2 000 produktů na jednom místě, dokáže Wolt zákazníkům poskytnout pohodlný nákup s expresním doručením do 20 minut, v nejbližších lokalitách obchodu i do 15 minut. Objednávky je možné zadávat v čase 8:00 až 22:00, přičemž minimální výše nákupu je 200 Kč. Do samotné prodejny pak budou mít přístup pouze partnerští kurýři Woltu.
Sortiment Wolt Marketu obsahuje nejoblíbenější položky a značky napříč všemi kategoriemi – od čerstvých potravin, přes nápoje, až po balené a mražené výrobky. V nabídce nechybí produkty Unileveru, Icelandu ani menších a lokálních dodavatelů jako Sklizeno, Biopekárna Zemanka či farma Struhy. „Naším cílem je poskytovat široký sortiment, zaměřovat se na kvalitní produkty a přinášet zákazníkům novinky, které teprve přichází na scénu a u konkurence je nenajdou,” popisuje Jana Trnovská.
Samozřejmostí je i sortiment pro ty, kteří mají bezlepkovou, bezlaktózovou, veganskou nebo například proteinovou stravu. V nabídce tak lze najít například protein ze cvrčků, který obsahuje daleko víc proteinu a vitamínů než podobná velikost hovězího a je zároveň mnohem ekologičtější na výrobu. Sortiment se navíc bude každým dnem rozšiřovat a přizpůsobovat poptávce zákazníků.
Zdroj a foto: Wolt