Ocenění POP STAR měsíce srpna 2021 získala realizace Aperol
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc srpen se stala realizace Aperol před realizací Grant´s. Na třetím místě se umístila kampaň Brumík.
V srpnu bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
V tomto soutěžním kole získal vítězství realizace Aperol. Zadavatelem a klientem této realizace byla společnost Coca Cola HBC. Kreativní agenturou a realizátorem byla společnost Dago. Kampaň proběhla v srpnu v řetězci Albert.
Vítězná realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,43 bodů z maxima 10 bodů.
V kategorii kreativního zpracování tato realizace získala 7,0 bodů, v celkovém produkčním provedení 7,3 bodu a v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje obdržela vítězná realizace 8,0 bodu.
Druhou příčku získala realizace Grant´s, jejíž zadavatelem a klientem byla společnost Mast-Jaegermeister SK. Během srpna ji mohli zákazníci vidět v řetězci Globus.
Bronzovou příčku, a tedy třetí místo, získala realizace Brumík, jejíž zadavatelem byla společnost Mondelez Czech Republic s.r.o. Během srpna byla k vidění v řetězci Tesco.
Všechny srpnové soutěžní realizace hodnotila porota v počtu tří osob, jmenovitě:
doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Václav Koukolíček – Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Blanka Bukovská, šéfredaktorka a vydavatelka odborného časopisu Brands&Stories.
Hodnocení vítězné realizace
„Výrazná, názorná prezentace známého produktu. Osloví především ty, co produkt znají,“ hodnotí tuto vítěznou realizaci Jirka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.
„Velmi hezké vizuální provedení, kromě sodovky a pomerančů je vše na jednom místě. Skvělá realizace,“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR.
Hodnocení všech srpnových realizací
„Tento měsíc hodnotím spíše průměrně, nejvíce se mi líbila realizace za Aperol, v jednoduchosti je síla,“ hodnotí Václav Koukolíček.
„Tentokrát bylo těžké vybírat z poměrně dost vyvážených soupeřů,“ uvádí Blanka Bukovská, šéfredaktorka a vydavatelka odborného časopisu Brands&Stories. „Pozitivně hodnotím u všech vysoký stupeň potenciálu upoutání pozornosti i kreativitu a design realizací.“
O odborném portálu Mistoprodeje.cz
Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.
Hlavním partnerem je společnost DAGO. s.r.o a SAMSUNG Česká republika. Dalšími partnery jsou společnosti DS Automobiles, MORIS Design, s.r.o., POS Media Czech Republic, s.r.o., Showdown Displays Europe s.r.o., U&SLUNO, a.s. a Xerox Czech Republic, s.r.o. Spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, HL Display, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.
Kontakt:
Ing. Miroslav Oupic
Šéfredaktor portálu
Email: oupic@mistoprodeje.cz