Lidl od soboty 26. června nabídne sportovní kolekci, která je vyrobená z recyklovaného materiálu

Lidl už od soboty 26. června nabídne sportovní kolekci, která je vyrobená z recyklovaného materiálu.

Navazuje tak na loňskou akci, kdy se v prodejnách i na e-shopu vůbec poprvé objevily boty, které obsahovaly recyklovaný plast z PET lahví.
Nově budou v nabídce prodejen a už nyní na e-shopu řetězce také dámská a pánská funkční trika, legíny či kraťasy a šortky. Chybět samozřejmě nebude ani volnočasová obuv.

Recyklovaný materiál pochází částečně z mořských nebo pobřežních regionů. Opětovným použitím materiálu se šetří přírodní zdroje, certifikace GRS, kterou kolekce má, umožňuje dohledání materiálu, který je ve výrobku použit a zaručuje dodržování sociálních a ekologických standardů.


Společnost Lidl Česká republika si je vědoma své odpovědnosti za společnost a životní prostředí, kde důležitou roli hraje také vědomé využívání zdrojů. Z tohoto důvodu si stanovila za cíl do roku 2025 snížit podíl plastů v obalech svých privátních značek o 20 % a své obaly učinit v co nejvyšší možné míře recyklovatelné. Tato opatření jsou součástí REset Plastic, mezinárodní plastové strategie skupiny Schwarz, ke které se Lidl Česká republika připojila. Tato strategie představuje komplexní přístup od snižování množství plastů přes design, recyklaci, likvidaci až po inovace a vzdělávání v této problematice.

Zdroj a foto: Lidl

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010