Kaufland říká NE dezinformacím
Kaufland patří mezi největší zadavatele mediální reklamy v České republice. Svým reklamním sdělením oslovuje širokou veřejnost. I proto v rámci společenské odpovědnosti dlouhodobě nepublikuje svoji reklamu na dezinformačních webech. Svůj přístup nyní stvrdil připojením k iniciativě Nelež a stal se tak 100. odpovědnou firmou, která se zapojila do boje proti fake news, hoaxům a konspiračním teoriím.
„Je pro nás důležité poskytovat pravdivé, důvěryhodné a objektivní informace a uvědomujeme si nebezpečí, jaké je spojeno s dezinformačními weby. Již dříve jsme proto přijali opatření, aby se naše inzerce na takovýchto serverech neobjevovala,“ vysvětluje Renata Maierl, tisková mluvčí Kauflandu.
Vznik projektu Nelež podnítili profesionálové z oboru komunikace, médií a kreativního průmyslu. Ti věří, že iniciativa omezí šíření lživých informací a omezení inzerce na těchto serverech se stane etickou normou.
Mezi další podporovatele projektu Nelež patří například společnosti T-Mobile, Česká spořitelna či Komerční banka.
Zdroj a foto: Kaufland