Jak na dominantní prvky nejen v místě prodeje?

V prodejně přitáhnou zákazníka především dominantní prvky, které se vydělují z okolí.

V místě prodeje na zákazníka působí bezpočet podnětů. Všechny však zdaleka nejsou vnímány stejně a pozornost zákazníka je mezi ně různorodě rozdělena. Největší zájem podnítí prvky dominantní.

Jak se POP media dokáží vydělit ze svého okolí a stát se dominantními přibližuje v zimním vydání časopisu 15 Daniel Jesenský ze společnosti Dago. Tyto zajímavé informace naleznete zde.

Tento článek jsme přinesli ve spolupráci s partnerem našeho portálu, časopisem Brands&Stories, který píše o značkách, a ve své odborné části Stores o konceptech kamenných obchodů a o marketingu at-retail.

Zdroj: Brands&Stories

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010