dm drogerie se podeváté stala vítězem soutěže Czech Superbrands Award
Společnost dm drogerie markt se stala devitínásobným držitelem ocenění Czech Superbrands Award. Ocenění je v České republice udělováno od roku 2013 oblíbeným značkám na základě spotřebitelského průzkumu a hodnocení odborné komise Brand Council.
Organizace Superbrands, která ocenění uděluje, byla založena v roce 1994 a aktuálně působí v 90 zemích celého světa. Titul Superbrands je uznáním vynikajícího postavení značky na lokálním trhu. Je udělován společnostem, s nimiž si zákazníci spojují společensky významné hodnoty a mají k nim blízký vztah.
„Do soutěže o ocenění Superbrands se nelze přihlásit, pozvánka přichází z organizace. Následuje přísné výběrové řízení a zasedání poroty, která o udělení titulu rozhodne. Jsou to náročná kritéria, o to více nás těší, že jsme mezinárodně uznávaný titul ‚superznačky‘ dokázali obhájit i letos, podeváté v řadě, “ uvádí Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.
Zdroj a foto: dm drogerie markt