Kofola podpoří kampaň Suchej únor
Suchej únor se blíží. Letošní devátý ročník osvětové kampaně, která pomáhá změnit stereotypy v nadměrné konzumaci alkoholu, získal důležitého spojence – partnerem kampaně se letos stala tradiční československá značka Kofola.
Cílem akce Suchej únor je upozornit na to, že v České republice je podle odborných garantů kampaně až milion lidí, kteří nemají svoje pití pod kontrolou. Účastníci se zavazují, že vydrží celý měsíc bez alkoholu. Díky registraci na stránce suchejunor.cz se mohou lidé vzájemně podporovat a sdílet zážitky. Oporou jim bude mimo jiné nově vydaná kniha Suchej únor: 28 důvodů proč ochutnat čistokrevnej život.
Osvětová kampaň se stala tradicí, jejíchž účastníků každoročně přibývá. Loni se do výzvy zapojilo asi 9 procent dospělých Čechů, tedy 600 tisíc lidí. Podle průzkumu, který si organizátoři nechali zpracovat, měla díky měsíční abstinenci většina účastníků více energie, lepší spánek a zlepšil se jejich vzhled.
Tradiční československá Kofola se rozhodla do aktivity zapojit právě proto, že ve své filozofii zdůrazňuje plnohodnotné trávení volného času a radost z toho plynoucí.
„Je škoda, že se pití alkoholu stalo tak závažným společenským problémem, na který je potřeba aktivně upozorňovat, a že si lidé musejí dávat závazek vydržet měsíc na suchu, aby svůj vztah k alkoholu prověřili,” uvádí Jannis Samaras, majitel nápojářské firmy Kofola. „Z mého pohledu je v životě důležitá rovnováha a jsem rád, že podporou kampaně Suchej únor můžeme přispět k tomu, aby lidé zas našli rovnováhu v přístupu k alkoholu a nevnímali ho jako konzumní záležitost, ale spíše jako příležitostný či sváteční zážitek.”
Kofola podpoří osvětový projekt nejen ve svých marketingových a online kanálech, ale i komunikací přímo v trhu – a to jak v Česku, tak na Slovensku. Připraveny jsou POS materiály pro moderní i tradiční trh, outdoorová a online kampaň, jejímž cílem je dát lidem návod na smysluplné trávení volného času a podpořit nové účastníky k zapojení.
Zdroj a foto: Kofola ČeskoSlovensko