Česká značka Bohempia míří do světa a otevírá první pobočku v Japonsku
Česká módní značka Bohempia, působící na poli udržitelné módy, roste a expanduje na zahraniční trhy. Letos spustila vlastní e-shopy v USA a Japonsku, kde na jaře otevře i obchod. Půjde tak o první kamennou pobočku v zahraničí. V současnosti má Bohempia zastoupení i v Austrálii, chystá expanzi na Slovensko a další evropské trhy, a i navzdory celosvětové krizi se v roce 2020 značce podařil růst o 50 %.
Česká streetwearová značka Bohempia, která se šestým rokem zabývá výrobou tenisek, barefoot, oblečení a doplňků z udržitelných materiálů, zejména z konopí, geograficky expandovala a v loňském roce otevřela své první mezinárodní e-shopy. První trh, na který značka úspěšně vstoupila, bylo USA a spustila zde e-shop.
Americká odnož se drží stejné marketingové komunikace jako její základna v Čechách a za své vizuály již stihla získat ocenění za nejlepší tiskovou kampaň týdne “BestAds”, které hodnotí ty nejlepší reklamy na světě ze všech typů médií.
„Příležitosti v rámci expanze jsou obrovské a v Bohempii se je snažíme využít i navzdory poměrně špatnému businessovému roku 2020. USA bylo velkým testem, zda vše zvládneme logisticky a časově zprocesovat, a vyšlo to. Dalším krokem byl vstup do Japonska a výhledově nás čeká i Slovensko a další trhy v Evropě,” vysvětluje zakladatel značky Bohempia Tomáš Rohal.
Právě japonský trh se stal druhou zemí, kam Bohempia na podzim roku 2020 expandovala a spustila online obchod pod názvem Bohempia Japan. Na jaře letošního roku bude následovat avizované otevření kamenné pobočky, a to v šestém největším japonském městě Fukuoka. Pro značku půjde o zcela první fyzickou prodejnu v zahraničí.
„Japonský trh se vyznačuje rychlým tempem růstu. Udržitelná móda je na vzestupu a s tím strmě vzrůstá i obliba udržitelného životního stylu. Konopný textil je zde velmi oblíbený, a dokonce je součástí náboženského směru Šiontismu. I proto věříme, že náš vstup právě sem bude úspěšný. Expanzi považujeme za důležitý motor k růstu a chceme tak motivovat i další značky, nebát se a trochu zariskovat,“ vyzývá Tomáš Rohal.
Bohempia navrhuje a vyrábí oblečení a obuv pouze z udržitelných materiálů, nejčastěji z konopí. Zároveň je jedinou módní značkou na světě, která nepoužívá technické konopí dovezené z Číny, ale dodavatele si pečlivě vybírá. Klade důraz na etickou a vysoce ekologickou výrobu, a proto všechny produkty nesou mezinárodní certifikát “PETA Approved Vegan”.
Zdroj a foto: Bohempia