Na český vánoční stůl patří i Pilsner Urquell
Pilsner Urquell a Vánoce patří k sobě, dokazuje to i zájem spotřebitelů o plzeňský ležák během adventu. Pivovar jim podobně jako v minulých letech nabízí nejrůznější dárková balení piva a přichází i s novou vánoční komunikační kampaní. Již tradičně se součástí předvánočních aktivit značky staly i charitativní projekty.
Pilsner Urquell si o Vánocích dopřávají i pivaři, kteří během roku dávají přednost jiným značkám. Pro mnohé je plzeňské pivo výjimečné, určené pro slavnostní chvíle, období svátků a příležitosti, kdy se setkávají s nejbližšími.
Také pro letošní předvánoční čas připravil marketingový tým Pilsner Urquell komunikační podporu piva, které se těší oblibě nejen v tuzemsku, ale po celém světě. Celou kampaň zastřešuje myšlenka „Ty pravé Vánoce jsou, když jsme spolu“, kterým značka apeluje na lidi, aby se v těchto svátečních dnech věnovali svým blízkým.
„Letošní rok byl rozhodně rokem plným překvapení. Donutil nás zpomalit a zamyslet se nad tím, co je pro nás opravdu důležité. V našem novém spotu chceme ukázat, že to hlavní, co pro sebe letos můžeme udělat během vánočních příprav, je dopřát si trochu víc klidu a užít si kouzlo Vánoc se svými blízkými,“ vysvětluje brand manažerka značky Kateřina Hašková.
Již od 23.11. je k vidění v televizi, na Facebooku, Instagramu a YouTube nový TV spot, i letos vystihující stěžejní myšlenku doprovozenou claimem „Ty Pravé Vánoce“. Televizní reklamu doplňuje také digitální kampaň, která původní ideu rozvíjí dále a pohrává si s myšlenkou odložení všedních starostí stranou a užíváním svátečních chvilek.
Klíčovým pilířem vánoční kampaně je samozřejmě mimořádná nabídka nejrůznějších balení zlatého ležáku. V obchodech jsou již „adventní kalendáře“ s 24 plechovkami, multipacky s 8 lahvemi a půllitrem nebo vánoční multipacky s 10 pivy. Velmi oblíbeným dárkem jsou plechové kufříky se 6 plechovkami. Tradičně je na předvánočním trhu i unikátní dárkové balení Pilsner Urquell ve speciální designové 1 litrové lahvi tentokrát z dílny významného českého uměleckého skláře Lukáše Jabůrka. Těchto lahví jde do prodeje na českém trhu celkem 80 000. Z každé zakoupené lahve přispěje Pilsner Urquell 10 Kč na charitativní sbírku Centra Paraple.
Neodmyslitelnou součástí předvánočních aktivit Pilsner Urquell je i charitativní dražba deseti lahví Pilsner Urquell. Výtěžek z aukce každoročně putuje Centru Paraple, které i díky Aukčním lahvím Pilsner Urquell může zlepšovat a rozšiřovat služby pro lidi s poškozením míchy. Projekt pořádá Pilsner Urquell už od roku 2012 a v devítileté historii projektu vynesly dražby aukčních lahví 11 milionů korun. Letošní dražbu uměleckých pivních lahví je možné sledovat nebo se do ní zapojit 10. prosince 2020 na internetové televizi Mall TV.
V letošním roce byla mimořádně vyrobena jedenáctá lahev pro Centrum Paraple, která se stala symbolem podzimní sbírky na portálu HitHit. Jejím prostřednictvím může do 10. prosince přispět opravdu každý a získat nejen dobrý pocit, ale i skvělé vánoční dárky od partnerů projektu. Podobně jako myšlenka letošního projektu Aukčních lahví se sbírka ponese v duchu spolupráce a spojení sil. Vybranou částku obdrží Centrum Paraple spolu se symbolickou 11. lahví.
TV spot
Název kampaně: Ty pravé Vánoce jsou, když jsme spolu
Klient: Plzeňský Prazdroj a.s.
Reklamní agentura: Young & Rubicam
Režisér: Jan Švejkar
Produkce: Stink Films
Použitá média: TV, Facebook, Instagram, Youtube, Seznam
Online
Název kampaně: Ty pravé Vánoce jsou, když jsme spolu
Klient: Plzeňský Prazdroj a.s.
Režisér: Adam Vopička
Produkce: Silencio
Použitá média: TV, Facebook, Instagram, Youtube, Seznam, iPrima
Digitální agentura: Triad
PR
Agentura: Bison & Rose
Zdroj a foto: Plzeňský Prazdroj