Westfield Chodov zavádí jako první centrum v Česku službu Donáška do auta

Objednat zboží v e-shopu a ještě ten den vyzvednout – ovšem bez nutnosti vystoupit z auta. Westfield Chodov ve spolupráci se svými nájemci od začátku října spouští službu Donáška do auta. Služba inspirovaná americkým systémem „curbside pickup“ je dalším z kroků k propojení fyzického retailu a světa e-commerce.

Při objednávání z e-shopu se zákazník ke zboží obvykle nedostane dříve než za 24 hodin. Jen hrstka e-shopů nabízí možnost vyzvednutí ještě v den objednání, zákazník si ovšem musí pro zboží do výdejny dokráčet sám. Vybraní nájemci Westfield Chodov nyní zákazníkům nákup ve svém e-shopu donesou až do kufru auta ještě v den objednání. Službu kombinující pohodlí e-commerce a rychlost fyzického retailu aktuálně nabízejí prodejci Hervis Sports, Oxalis Dessous, Lindt, cukrárna Ovocný Světozor, restaurace Apetit a The Pub. V průběhu několika dnů se připojí také Marks & Spencer, Tescoma, Sklizeno a kavárna Mondieu.

K zavedení služby Donáška do auta jsme se inspirovali u našich kolegů ze Spojených států, kde se tato možnost vyzvednutí zboží setkala s velkým ohlasem a řada zákazníků si ni zvykla velmi rychle. V Česku jsme první, kdo donášku zboží až do auta nabízí a doufáme, že komfortnější odbavení nákupu naši zákazníci ocení,“ vysvětluje Petra Valentová, marketingová manažerka Westfield Chodov.

Mechanika služby je velmi jednoduchá: Při volbě dopravy zákazník v e-shopu zapojeného prodejce zvolí možnost „Donáška na parkoviště ve Westfield Chodov“. Od obchodníka následně obdrží instrukce k vyzvednutí zásilky včetně přiděleného parkovacího místa. O svém příjezdu na místo zákazník obchodníka telefonicky informuje a ten mu zboží ihned doručí až do kufru auta.

Jde o modifikaci vyzvednutí v prodejně, bez nutnosti do prodejny či obchodního centra vkročit. Služba tak kombinuje výhody nakupování na internetu s možnostmi naší fyzické prodejny v centru Westfield Chodov. Pokud se nám tato možnost osvědčí, budeme ji zavádět i v našich dalších pobočkách,“ říká Jan Štádler, marketingový ředitel Hervis.

„Donáška k obrubníku“ – i tak je možné do češtiny volně přeložit název služby „curbside pickup“. V USA, kde služba původně vznikla, totiž slovem „curb“ označují okraj cesty nebo obrubník. „Curbside pickup“ se v USA těší oblibě ve velkých obchodních centrech i u malých regionálních prodejen.

Zdroj a foto: Unibail-Rodamco-Westfield

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010