Obchody Albert zkrátily účtenky
Albert opět zkrátil účtenky. V nové podobě si zákazníci odnáší informace o nákupu na papírku téměř o 8 centimetrů kratším. Při stamilionových objemech transakcí za rok jde o úsporu 20 tisíc kilometrů pokladní pásky, což je polovina obvodu celé zeměkoule. Odhadem se tak ušetří 71 tun termopapíru.
Již v loňském roce se Albert také rozhodl investovat miliony do výměny účtenkového papíru. Ten je již rok bez fenolu a nese označení BPA free.
„Kratší účtenka je šetrnější k životnímu prostředí. To, že jsou účtenky BPA free je zase šetrné k těm, kteří s nimi manipulují, tedy k zákazníkům, ale především k našim kolegům na pokladnách. Kromě úspor v obalových materiálech a stovkách tun ušetřených plastů je i tento zdánlivě malý krok pro nás velmi důležitý a věříme, že jej zákazníci ocení,“ říká Jiří Mareček, ředitel komunikace obchodů Albert.
Obchody Albert navštíví týdně více než čtyři a půl milionu zákazníků. A každý z nich si odnese kromě nákupu také účtenku. Albert jako odpovědný obchodník sleduje dopady na životní prostředí i v této činnosti a délku účtenkového papíru zkracuje.
Zdroj a foto: Albert Česká republika