Dr.Max už popáté nejdůvěryhodnější značkou mezi lékárnami
Dr.Max je pro obyvatele ČR nejdůvěryhodnější značkou mezi lékárnami a druhou nejdůvěryhodnější vůbec. Ukázal to průzkum výzkumné agentury Nielsen provedený ve spolupráci se společností ATOZ.
Už popáté se letos vyhlašovali vítězové projektu Důvěryhodné značky a Dr.Max ve své kategorii opět obhájil první místo. Značka tak navázala nejen na úspěchy ve své kategorii v předchozích ročnících, ale obhájila rovněž druhou pozici v kategorii „Best in Show“, kde je porovnáván absolutní počet respondentských hlasů bez ohledu na obor. Na stupních absolutních vítězů se Dr.Max umístil stejně jako vloni hned za tradiční značkou Jar. Největší lékárenská síť v ČR tak znovu dokázala zúročit soustavnou péči o odborný růst zaměstnanců, férové ceny, propracovaný klientský program, kvalitu výrobků vlastní značky, dynamicky se rozvíjející e-shop a odvahu k inovacím. Při letošním vyhlášení se dostalo klientskému programu obzvláštního zviditelnění, když Kartu výhod Dr.Max předvedl publiku samotný moderátor Tomáš Hanák.
Výsledky agentury Nielsen se opírají o dotazování u více než čtyř tisícovek respondentů. Tento poslední průzkum potvrdil výsledky několika předchozích, které se týkaly kvality poskytovaného servisu, a jejichž výsledky jsou zveřejňovány v průběhu posledních let. Ze všech vyšla lékárenská síť Dr.Max jako jednoznačný vítěz. Její velmi dobrou úroveň potvrzují i kontroly oborové autority – Státního ústavu pro kontrolu léčiv.
Zdroj: ČESKÁ LÉKÁRNA HOLDING, foto: Olympia Teplice