V nové reklamě PENNY hrají herci z ulice
PENNY Market připravil na letošní podzim novou reklamní kampaň. V jeho nových televizních spotech hrají lidé, kteří žijí mezi námi. Jako první se představí v televizním spotu hasiči z Příbrami. Hlavní role si zahráli otec a syn Jiří a Mikuláš, které v ostatních rolích doplnili další členové Sboru dobrovolných hasičů Příbram – Březové hory.
S integrovanou kampaní, jejímž základem je zcela nový televizní spot, se budou moci zákazníci i široká veřejnost setkávat od 28. září. Spot bude vysílaný na všech hlavních televizních kanálech a kampaň poběží v průběhu podzimu.
„Jsme česká společnost, která klade důraz na českost a lokální produkty, a kdo jiný než lidé, s nimiž se potkáváme každý den, a kteří dávají přednost našim produktům, by měli reprezentovat naše výrobky,“ říká Zlata Ulrichová, ředitelka strategického marketingu společnosti PENNY Market.
Úvodní televizní spot se natáčel v reálném prostředí hasičské zbrojnice v Březových Horách a prodejny PENNY Market v Brodské ulici v Příbrami. Natáčení probíhalo letos v červnu, natočení jednoho spotu zvládl celý tým během jednoho natáčecího dne a režisér Tomáš Mašín si spolupráci s neherci pochvaloval: „Je to specifická práce. Zásadní je nepopřít míru přirozenosti, kterou jsme chtěli zachytit především. Proto musím na place navodit atmosféru důvěry a pohody, aby se ti, co jsou poprvé před kamerou, cítili dobře. Že vlastně o nic nejde, že mohou a mají být sami sebou. Musíte mít trpělivost. Pokud toto splníte, diváci uvidí skutečné lidi s jejich specifickými gesty, mimikou i neškoleným hlasem. Autenticitu. Spolupráce se všemi byla příjemná a bezproblémová.”
Vedle reálných zákazníků PENNY představuje kampaň privátní značku masných výrobků Řezníkův talíř. Zaměřuje se na prezentaci českého původu masa a na skutečnost, že všechny produkty pod touto značkou jsou vyráběny podle Českých cechovních norem. Produkty Řezníkův talíř i kampaň samotná tak podtrhují dlouhodobou strategii PENNY, která stojí na podpoře českých dodavatelů. Sedm z deseti produktů v PENNY je českých.
Současně s novou kampaní pokračuje i změna loga společnosti. Společně s uvedením nového televizního spotu se nové logo objeví na všech materiálech společnosti, včetně letáků a dalších propagačních materiálech. „Nové logo znají naši zákazníci z našich modernizovaných prodejen, kterých je nyní více než 170. Nyní se s ním budou setkávat doslova všude. Pokračujeme tak v modernizaci celé společnosti, kdy nové logo symbolizuje přátelské a sousedské prostředí a naše hodnoty jakou jsou blízkost, důvěra, kvalita, jedinečnost a odpovědnost,“ doplňuje Zlata Ulrichová.
Zdroj a foto: PENNY Market