Před minulými Vánocemi naistaloval britský řetězec Iceland ve svém supermarketu kluziště
Britský řetězec s mraženým zbožím Island otevřel ve svém supermarketu minulý rok pro svoji předvánoční kampaň kluziště. Společnost vytvořila ve svém obchodě Stratford ve východním Londýně ledovou plochu o rozměru 250 m2 tvořenou ze syntetického ledu. Tuto senzační PR kampaň připravila agentura Taylor Herring.
Tato ledová plocha umožnila zákazníkům při jejich nákupu klouzat uličkami. U vstupu byla otevřena šatna, kde si zákazníci mohli vyměnit svou obuv za brusle. Toto kluziště bylo instalováno na základě výzkumu, ve kterém si čtyři z pěti rodičů přáli, aby měli zaprvé více času, aby si užili předvánočního období a za druhé, aby měli jejich dětem při společném nákupu nepřipadala návštěva prodejny tak nudná.
Marketingový ředitel Islandu, Neil Hayes, k této kampani řekl: „My v Islandu víme, že Vánoce jsou vzrušující čas. Může to však být pro mnoho rodin stresující období, neboť je toho tolik, co se musí ještě před svátky udělat. Chtěli jsme tedy touto kampaní pro nakupující vytvořit při jejich předvánočních nákupech nečekanou atmosféru a jejich zážitek z bruslení uvnitř našeho obchodu to jistě.“
—
Informace o kampani:
Reklamní agentura: Taylor Herring
Země: Velká Británie
Nasazení: prosinec 2018
Zdroj a foto: Access All Area