Voňavá aktivace ginu Hendrick´s v londýnské stanici metra KING’S CROSS
Značka Hendrick’s Gin vytvořila s reklamní agenturou Space v podzemí londýnské stanice metra King’s Cross vonící aktivaci. Tato reklamní kampaň žádá spotřebitele, aby unikly z konvenčního prostředí metra do svěžího prostoru rozkvetlé přírody. V tom jim jsou nápomocní velkoformátové vonící plakáty s vůní růží a okurek. Kampaň probíhá od poloviny července do září.
Kromě této aktivace zahajuje značka Hendrick´s také digitální celonárodní kampaň složenou z téměř 800 digitálních panelů umístěných v sedmi velkých městech Velké Británie.
„Značka Hendrick´s Gin je v kategorii ginů průkopníkem. Vždy jsme se zaměřovali na inovace, a tak není překvapením, že letos přicházíme s další novinkou,“ říká James Taylor, Senior Brand Manager značky Hendrick’s Gin. „Úspěšně jsme uvedli limitovanou sérii našeho přírodního ginu s názvem Hendrick’s Midsummer Solstice, který byl inspirovaný květy letního slunovratu, jejichž vůně nyní působí na cestující ve stanici londýnského metra Kings Cross. Tato vůně a celonárodní uvedení reklamy na digitálních médiích ve velkých městech určitě zlákají další zájemce o tento čarovný svět ginu Hendrick’s.“
Jason Nicholas, Managing Partner v agentuře Space k tomu dodává: „Gin značky Hendrick’s byl vždy na předních místech rychle se rozvíjejícího trhu se super prémiovým ginem. Tento výrazný kreativní a komunikační přístup určitě povzbudí uživatele ginu, aby unikli svému konvenčnímu prostředí a přenesli se do světa značky Hendrick’s Gin.“
—
Informace o kampani:
Země: Londýn, Velká Británie
Nasazení: červenec 2019
Zdroj a foto: Access All Area