Reklamní investice – srpen 2019
V srpnu 2019 došlo k celkovému meziměsíčnímu nárůstu ceníkové hodnoty reklamy, a to o 16 %. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Nielsen Admosphere.
V srpnu došlo k celkovému nárůstu ceníkové hodnoty reklamního prostoru o 16 %. Nárůst se v tomto měsíci objevil u všech mediatypů: tisk (22 %), TV (15 %), rádio (12 %), OOH* (10 %).
Pořadí žebříčku mediatypů se oproti minulému měsíci nezměnilo. První místo s největším využitým reklamním prostorem obsadila televize (s hodnotou 3,3 miliard korun). Na druhé pozici se umístil tisk (1,5 miliard korun). Rádio (551 milionů korun) obsadilo třetí pozici a čtvrtá pozice patří mediatypu OOH* (401 milionů korun).
Zdroj: Nielsen Admosphere, foto: pixabaycom