Reklamní investice – květen 2019
V květnu 2019 došlo k celkovému meziměsíčnímu nárůstu ceníkové hodnoty reklamy, a to o 3 %. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Nielsen Admosphere.
V květnu došlo k celkovému nárůstu ceníkové hodnoty reklamního prostoru o 3 %. Nárůst se v tomto měsíci objevil u všech mediatypů: OOH* (10 %), Tisk (8 %), rádio (2 %), televize (1 %).
Pořadí žebříčku mediatypů se oproti minulému měsíci nezměnilo. První místo s největším využitým reklamním prostorem obsadila televize (s hodnotou 5,5 miliard korun). Na druhé pozici se umístil tisk (1,9 miliard korun). Rádio (757 milionů korun) obsadilo třetí pozici a čtvrtá pozice patří mediatypu OOH* (541 milionů korun).
* Outdoor a OOH TV nebudou v roce 2019 obsahovat data od společnosti Media Channel.
Zdroj: Nielsen Admosphere, foto: pixabay.com