Reklamní investice – květen 2019

V květnu 2019 došlo k celkovému meziměsíčnímu nárůstu ceníkové hodnoty reklamy, a to o 3 %. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Nielsen Admosphere.

V květnu došlo k celkovému nárůstu ceníkové hodnoty reklamního prostoru o 3 %. Nárůst se v tomto měsíci objevil u všech mediatypů: OOH* (10 %), Tisk (8 %), rádio (2 %), televize (1 %).

Pořadí žebříčku mediatypů se oproti minulému měsíci nezměnilo. První místo s největším využitým reklamním prostorem obsadila televize (s hodnotou 5,5 miliard korun). Na druhé pozici se umístil tisk (1,9 miliard korun). Rádio (757 milionů korun) obsadilo třetí pozici a čtvrtá pozice patří mediatypu OOH* (541 milionů korun). 

* Outdoor a OOH TV nebudou v roce 2019 obsahovat data od společnosti Media Channel.

Zdroj: Nielsen Admosphere, foto: pixabay.com

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010