Novinky společnosti LG Electronic pro oblast retailu
Na právě ukončeném veletrhu audiovizuálních technologií INFOCOMM 2019 v americkém Orlandu uvedla společnost LG Electronic řadu zajímavých technologií, které jsou určeny pro nasazení v prostředí retailu s cílem nabídnout potenciálním kupujícím netradiční a doposud nerealizovatelnou nákupní zkušenost.
Cílem nasazení těchto technologií je ještě více propojit informační složku sdělení, obvyklou při realizaci standardního řešení Digital Signage, s neobvyklým nákupním zážitkem. To je možné díky výraznějšímu propojení fyzické a virtuální podoby prezentovaného produktu včetně zapojení vlastního prostředí, ve kterém se nabízený produkt prezentuje.
I přes pokusy jiných výrobců jít podobnou cestou je nabídka řešení společnosti LG Electronic nejucelenější a nejlépe připravená k produkčnímu nasazení.
Transparentní LED film. Jedná se o řešení určené k aplikaci na velké skleněné plochy výkladních skříní, venkovní skleněné fasády, pasáže nákupních center apod. Řešení je dodáváno s kompletní HW infrastrukturou pro distribuci obsahu k jednotlivých LED modulům. LG prozatím dodává řešení s roztečí LED bodů 25mm. Jedná se tedy o vhodné nasazení při větší pohledové vzdálenosti, přičemž je vždy zajištěna dostatečná propustnost vnějšího světla do vnitřního prostředí.
Transparentní OLED display. Po prezentace vzorků na minulém veletrhu ISE jde již o zralé řešení, které je určeno pro podporu prezentace produktů v prostředí rozšířené reality, či pro působivou realizaci vstupních zón prodejen s cílem podpořit zájem potenciálního zákazníka o vstup do vnitřních prostor. LG Electronic za tímto účelem prezentovala několik možných aplikací transparentního OLED displeje. Jednou z nejpůsobivějších aplikací (ale také nejnáročnějších z hlediska přípravy obsahu) je aplikace dvou OLED displejů ve dvou vrstvách za sebou, s cílem vytvoření velice věrné 3D animace.
Zahnutý OLED display. Významnou inovací, kterou OLED displeje přinášejí, je zahnutá varianta, která umožňuje vytvořit vizuální prezentaci, která doposud nebyla v prostoru prodejny možná. Vedle větších vlnitých ploch je to možnost umístit display do rohu na styku dvou stěn a vytvořit tak virtuální prostor za zakulaceným rohem.
Ultra Stretch Mirror display. Vedle standardní nabídky stretch displejů (tedy s neobvyklým protaženým formátem) nabízí LG Electronic displeje v zrcadlovém provedení. Řešení je vhodné nejen pro zkušební kabinky, ale i veškeré prostory prodejen, kde je vhodné zaujmout návštěvníka netradičně realizovanou prezentací. Display může například interaktivně reagovat na návštěvníka procházejícího podél „běžného zrcadla“ a navodit tak moment překvapení zobrazením obsahu v povrchu zrcadla v kontextu dané situace.
Dual-view OLED display. Velice působivou aplikací technologie transparentního OLED displeje je tzv. Dual-view OLED display. Jedná se o realizaci dvojice displejů z obou stran tenké skleněné desky, která se zavěšuje ze stropního držáku volně do prostoru. Lze tak realizovat oddělovací příčky, paravány, dynamicky pohledově oddělovat či propojovat jednotlivé prostory změnou obsahu apod. Výhodou této technologie je, že neexistuje žádná zadní strana. Schopnosti řešení lze tak využít v plné míře prezentací dvou rozdílných obsahů na obou stranách displeje.
Zdroj a foto: POPAI CE