Kofila představuje v kampani novou kreativní myšlenku
Tyčinka Kofila (čokoládovny Orion, součást portfolia Nestlé) podpoří letošní kampaní nový positioning. Součástí kampaně bude i spolupráce s uměleckými školami.
Kampaň volně naváže na podzimní digitální kampaň, která představovala Kofilu jako „originální spojení kávy a čokolády“. Nově se ale Kofila zaměří na hledání originálních spojení v každodenním životě. Bude kreativně upozorňovat na to, že někdy se stačí podívat na běžné věci jinak, a jejich spojením vytvořit něco nového, nevšedního, originálního. Každý den se pak může stát zapamatovatelným a krásným.
S kampaní, vytvořenou ve spolupráci s kreativní agenturou Zaraguza, Kofila poprvé vstoupí do televizního formátu. Produkci zajišťovala společnost Stink Films v čele s režisérkou Veronikou Jelšíkovou. Spot bude v různých formátech využit také v kinech, na Youtube a sociálních sítích. Kampaň budou dotvářet instore vystavení, CLV a displayová reklama. Tato kombinace tradičních a digitálních médií má předpoklad velkého zásahu cílové skupiny.
Historické propojení Kofily s uměním připomene spolupráce s uměleckými školami, do níž se na jaře zapojí Střední škola mediální grafiky a tisku, na podzim pak UMPRUM, konkrétně Katedra designu II. V obou případech studenti pro Kofilu vytvoří série prací na téma „Originální spojení dělá svět krásnější”. Výběr z prací bude posléze použit pro PR a sociální sítě Kofily.
„Hlavním účelem spolupráce je vytvoření uměleckých hodnot, které přetrvají a které mají v historii značky významnou tradici. Přidanou hodnotou pak bude získání vizuálního obsahu pro sociální sítě značky,“ vysvětluje Tereza Dvořáková, brand manager značky Kofila.
Zdroj a foto: Nestlé