Radegast testuje pivní revoluci

Dát si v klidu správně načepované pivo a stihnout vše podstatné na fotbalovém utkání nebo hudebním festivalu? Radegast testuje novou technologii čepování piva na velkých akcích. Unikátní výčepní zařízení dokáže obsloužit až 1 800 návštěvníků za hodinu. Kvalitně načepované pivo Radegast bez čekání si vychutnali tisíce návštěvníků i na pohárovém zápase FC Baník Ostrava s Bohemians Praha 1905.

Čepovat pivo na velkých akcích má svá specifika a obsloužit najednou mnoho set nebo tisíc zákazníků není jednoduché. Pivovar Radegast přišel s novinkou, která zatočí s dlouhými frontami. A dočkali se i fanoušci Baníku. Radegast nově používá na domácích zápasech automatické výčepní zařízení Beerjet, které načepuje až 1800 piv za hodinu.

Zatím novou technologii zkoušíme na vybraných hokejových a fotbalových zápasech. Už teď ale máme velmi pozitivní zpětnou vazbu od návštěvníků, kteří dostali své oblíbené pivo za krátký čas, bez dlouhého čekání a dobře načepované.  Pivní zážitek na velkých akcích zlepšujeme dlouhodobě, ale tohle je opravdu revoluční krok, který naprosto posune zážitek z fotbalu nebo z hudebního festivalu,“ říká Marek Grabovský, manažer značky Radegast.

Beerjet je jednoduché automatické výčepní zařízení, které načepuje během jedné minuty 30 piv Radegast. Výrazně tak zkrátí čekání ve frontě na pivo na velkých akcích. Kvalita piva přitom zůstává stejná, odlišný je jen způsob čepování. Každé načepované pivo má také přesnou míru, která se dá předem nastavit podle velikosti skla nebo kelímku.

Pivovar Radegast tuto „pivní novinku“ nasadí na všech velkých návštěvnických akcích, kde bude partnerem. Nadstandardní pivní zážitek si užijí i návštěvníci Colours of Ostrava.

Zdroj a foto: Plzeňský Prazdroj

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010