Milka uvádí na trh novou řadu čokolád Milka Darkmilk
Od dubna najdou zákazníci v prodejní síti novou produktovou řadu čokolád Milka s názvem Darkmilk. Výrobce čokolády, společnost Mondelēz International, s novými produkty vstupuje do nového segmentu čokolád, které jsou sice stále mléčné, ale díky zvýšenému, minimálně 40% obsahu kakaové sušiny, se chuťově přibližují čokoládám tmavým. V nabídce jsou aktuálně tři příchutě, tmavá mléčná, mandlová a se slaným karamelem, všechny v 85 gramovém balení. Na novinku upozorní reklamní spot, který se natáčel v Čechách, v industriálním prostředí ateliéru Toušeň.
„Výzkumy ukazují, že s rostoucím věkem lidé upřednostňují tmavé varianty čokolády. Pro řadu z nich jsou ale ty, které jsou dostupné na trhu, příliš hořké a postrádají jemnost, kterou oceňují u mléčné čokolády,“ říká Lenka Čermáková, manažerka marketingu čokolád Milka. „Nová řada cílí přesně na tyto zákazníky,“ dodává Čermáková s tím, že od stávajícího sortimentu se čokoláda Milka Darkmilk odlišuje nejenom chutí, ale i vizuálně. Obal je pouze volně spojený se zavedenými produkty Milka. Objevuje se na něm pro značku typická fialová barva, ale dominantně v tmavším provedení, doplněná výrazným zlatým nápisem Darkmilk.
Nové tabulkové čokolády jsou stejně jako ostatní tyto produkty založeny na obsahu stoprocentního alpského mléka. Na jejich obalu je logo programu Cocoa Life pro udržitelné pěstování kakaa. Uvedení na trh bude doprovázet reklamní kampaň připravená amsterodamskou agenturou Weiden+Kennedy. V jejím s hudbou vyladěném příběhu muž ve výrobně čokolády ve snaze získat pozornost své kolegyně omylem přetočí dávkovač, a tak se do čokolády dostane větší množství kakaové hmoty. Chybný manévr roztržitého mladíka nakonec vede ke šťastnému konci spočívajícímu ve společném vychutnávání připravené pochoutky. Holandský produkční tým si pro natočení reklamy vybral českou lokaci. Natáčelo se v prostorách Toušeňských ateliérů v blízkosti Prahy. Bývalý cukrovar z konce 19. století si i před výraznou rekonstrukci zachoval genia loci a svým charakterem skvěle koresponduje s emocemi, které se linou celým příběhem. Televizní spot poběží v televizi, on-linu i na sociálních sítích. Ve spolupráci s obchodními partnery se v obchodech uskuteční ochutnávky a další aktivace. Nákup médií má na starosti agentura Wavemaker.
Zdroj a foto: Mondelēz Czech Republic