Datart zmodernizoval prodejnu v Centro Zlín
Český elektro prodejce Datart zrekonstruoval prodejnu v OC Centro Zlín. Prodejna nyní odpovídá jeho osvědčenému konceptu „Prodejna 21. století“, jehož hlavním motivem je humanizace prostoru. Pro zákazníky to znamená mnohem pohodlnější, příjemnější a rychlejší nákup.
Vstupní portál, výdejní místo e-shopu a administrativní místa se nyní nesou v moderním dřevěném EKO stylu a především jsou nově všechny na jednom místě, takže zákazník již nemusí při vyzvedávání zboží objednaného v e-shopu procházet celou prodejnou. Zboží zarezervované online si zde také zákazníci mohou vyzvednout již za 60 minut od objednání. Prodejnu Datart zaváží novým zbožím každý den, tedy 7 dní v týdnu, a vyzvednutí online objednávek i rezervovaného zboží je zdarma.
Ucelený koncept humanizované prodejny spočívá v použitých materiálech, designu celého interiéru i barevném a prostorovém členění. Takto upravená prodejna je pro zákazníka mnohem přehlednější: zboží je vystaveno na regálech a stolech, které jsou barevně odlišeny podle jednotlivých kategorií elektra. Zákazník tak velmi rychle zjistí, že vše kolem vaření má oranžový odstín; růžová sekce představuje produkty péče o vlasy; žlutá přináší produkty péče o tělo a nezbytnosti k úklidu domácnosti; oddělení audio a video dostalo zelenou barvu a podle modré barvy zákazníci poznají, že se ocitli v oddělení televizorů, mobilů, notebooků, PC a příslušenství. Zákazník také ihned zaregistruje sekci akčních nabídek, která nově dostala výrazně žlutý odstín. Oči zákazníků i zaměstnanců naopak šetří nové LED osvětlení imitující denní světlo.
„V prodejně vystavujeme to nejlepší z celé naší nabídky elektra a příslušenství a nabízíme zde opravdu širokou nabídku velkých domácích spotřebičů, TV a příslušenství. S výběrem vhodného spotřebiče a příslušenství pak zákazníkům poradí naši proškolení elektrospecialisté. Certifikovaní specialisté u pokladen zase pomohou zákazníkovi zajistit financování nákupu spotřebičů přesně na míru,“ popisuje Iva Pavlousková, mluvčí Datartu.
„Nově si zákazník může vyzkoušet většinu zboží, aby věděl, jak se mu s ním bude pracovat, přímo
v prodejně. Jedná se například o sortiment mobilních telefonů, tabletů, notebooků či sluchátek. Máme zde také jednu z největších výstavek značek Apple a Samsung v ČR,“ doplňuje Iva Pavlousková.
Zrekonstruovaná prodejna se nachází v největším zlínském nákupním centru Centro Zlín, které rovněž prochází modernizací a rozrůstá se o další obchody. Velkou prodejnu o rozloze 963 m2 přestavěl Datart do nového konceptu za pouhých 40 dnů. Ve Zlíně má Datart 4 prodejny, v celé ČR pak 111. Ještě v dubnu otevře Datart novou prodejnu v brněnském OC Campus Square.
Slavnostní otevření prodejny proběhne zítra, v sobotu 13. 4. a zákazníci zde budou moci ochutnat čerstvě upečený chléb z domácí pekárny Eta nebo lahodnou kávu značky Nespresso. Zároveň se mohou nechat učesat nebo si nechat vyžehlit či nakulmovat vlasy produkty značky Eta, případně si nakoupit vybrané elektro produkty za speciální ceny: například mobilní telefon Huawei P20 lite za 3 999 Kč (standardní cena je 8 999 Kč) výkonný kuchyňský robot ETA Gustus za 4 999 Kč (standardní cena je 7 999 Kč), 4K TV s úhlopříčkou 139 cm LG OLED55B8PLA za 24 990 Kč (standardní cena je 49 990 Kč) nebo úzkou pračku LG F62J6WY1W za 7 777 Kč (standardní cena je 11 990 Kč). Akční nabídka platí na omezené množství.
Zdroj a foto: Datart