TOP zadavatelé – prosinec 2018
Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v prosinci 2018 nejvíce prostředků za reklamu.
INSTORE
U TOP 10 společností v mediatypu In-store bylo v prosinci 2018 celkově vynaloženo 19,9 milionu korun.
Na první příčce se umístila společnost UNILEVER ČR s necelými 4,6 mil. Kč, s odstupem pak následuje společnost Karlovarské minerální vody s 3.8 mil. Kč. Třetí místo obsadila společnost BOHEMIA SEKT s 2.4 mil. Kč.
CELKOVĚ
U TOP 10 společností bylo v prosinci 2018 celkově vynaloženo přes 1,4 mld. Kč.
Na první příčce se umístila společnost Alza.cz se 186,4 mil. Kč, následovaná společností Internet Mall.cz, která investovala 179,1 milionů korun. Třetí místo obsadila společnost Kaufland Česká republika se 151,2 mil. Kč.
Zdroj: Nielsen Admosphere