Voucher, který si musíte zasloužit
Ve spolupráci s reklamní agenturou VML připravil v minulém roce americký řetězec se sportovním zbožím DICK’S Sporting Goods pro své zákazníky, sportující siláky, velmi zajímavou ambientní kampaň s názvem 100 lb. Coupon. Základem této kampaně byl velmi neobvyklý voucher, který vážil přesně 100 liber, tedy více než 45 kilo.
Tento voucher pak následně řetězec umístil na pět míst po Spojených státech (Los Angeles, Denver, Breckenridge, Miami a Tennessee) a pro zájemce udal přesné GPS souřadnice. Kdo tento voucher našel a dopravil do jakékoliv pobočky řetězce, obdržel na svůj nákup stoprocentní slevu.
Do médií vložil řetězec 26 000 dolarů a za to získal velmi zajímavou odezvu – zvýšení sledovanosti na sociálních sítích o 25 % a více jak 4,5 milionu impresí s tímto skoro virálním obsahem.
Za tuto kampaň obdržel řetězec v minulém roce cenu 2018 Clio Sports Gold.
Informace o kampani:
Reklamní agentura: VML, Kansas City, USA
PR agentura: Endeavor
Mediální agentura: Haworth Media
Výkoný kreativní ředitel: Aaron Evanson
Kreativní ředitel: Grant Minnis
Copywriter: Patrick Farrell
Producent: Michael Kinney
Výroba: Freddie Wise
Vzhledem k tomu, že video z této kampaně není k dispozici na standardních video portálech, naleznete jej zde.
Zdroj: adsoftheworld.com
Foto: adsoftheworld.com. clios.com