Když dojde surovina v destilérce
Německá produkční společnost Filmakademie Baden-Württemberg vytvořila v minulém roce pro značku Tears Dry Gin minutový TV spot s názvem ‚TEARS IN HEAVEN‘, který získal prestižní kreativní cenu 2018 Clio Awards Silver.
Spot ukazuje nešťastné zaměstnance destilérky, kterým dojde základní surovina pro výrobu. Naštěstí jsou velmi zruční, takže vyrobí raketu, která s velkou cibulí na špičce doletí až do nebes, kde přinutí božské oko k slzám. A právě ty jsou základem další várky nebeského ginu…
Informace o kampani:
Produkční společnost: Filmakademie Baden-Württemberg, Německo
Co-producent: Element E Filmproduktion, Rocket Film
Autor a režisér: Bernd Faass
Námět: Jędrzej Golecki
Producenti: Alexander Pietzsch, Finn Neubert
Vizuální efekty: Matthias Bäuerle
Kamera: Markus Gebhart
Střih: Henning Nolte-Tschofen
Kompozice: Sizzer
Zvuk: Denis Elmagic
Zdroj a foto: adsoftheworld.com