Na portálu Rohlík.cz se prodaly 3 tuny hus
Více než dvojnásobný zájem zaznamenal oproti loňskému roku portál Rohlík.cz
o tradiční potraviny a alkohol spojený se svátkem svatého Martina. Celkem se na největším domácím online prodejci potravin za víkend prodalo 3,5 tuny hus, přitom běžný prodej je přes 20 kilo hus za týden. „Nabízeli jsme extrémně velké a krásně chlazené kusy. Měli jsme na to velice pozitivní ohlasy. Je vidět, že lidé si potrpí na tradiční svátky a s tím spojené jídlo,“ prohlásil Michal Perlík, který má na starosti kategorii masa.
Celkem Rohlík.cz prodal za víkend 600 kusů hus od prověřených dodavatelů, například od jediného bio řeznictví v České republice. Zároveň se i přes navýšené objemy vyprodalo všechno zelí.
„Svátek svatého Martina jsme řešili půl roku dopředu. Je velice důležitý odhadnout správný počet, abychom nemuseli kusy vyhazovat či už nemohli dále nabízet. Myslím, že jsme se trefili,“ dodal Michal Perlík z Rohlíku.cz.
Oproti předchozímu roku evidoval internetový prodejce potravin dvojnásobný zájem o svatomartinské produkty. Velice oblíbené byly také různé druhy knedlíků, za týden se prodalo přes 5 000 tisíc kusů. Nejlépe se prodával karlovarský knedlík, špekový knedlík a posvícenský knedlík. Vysoce rostla oproti normálu poptávka po vínu, Rohlík.cz prodal přes 2 000 svatomartinských druhů. Nejprodávanější odrůdou je muškát moravský a veltlínské červené.
Prodej svatomartinských produktů na Rohlík.cz
600 tolik hus se prodalo za víkend
5000 tolik různých druhů knedlíků se prodalo za minulý týden
2000 tolik svatomartinských vín se prodalo za víkend
Zdroj a foto: Rohlík.cz