TOP zadavatelé – srpen 2018
Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v srpnu 2018 nejvíce prostředků za reklamu.
INSTORE
U TOP 10 společností v mediatypu In-store bylo v srpnu 2018 celkově vynaloženo 3,4 mil. korun.
Na první příčce se umístila společnost GlaxoSmithKline s 947 tisíci korunami, následovala společnost UNILEVER ČR se 745 tisíci korunami. Třetí místo obsadila s odstupem společnost Karlovarské minerální vody se 495 tisíci Kč.
CELKOVĚ
U TOP 10 společností bylo v srpnu 2018 celkově vynaloženo 895 milionů korun.
Na první příčce se umístila společnost Kaufland Česká republika se 149 mil. Kč, následovaná s větším odstupem společností Procter & Gamble International Operations SA, která investovala 98 milionů korun. Třetí místo obsadila společnost Alza.cz s 95 miliony korun.