Marc O’Polo novou značkou ve Freeportu
Nákupní centrum Freeport Fashion Outlet otevírá další z prodejen světoznámých značek oblečení a módních doplňků. Nově se mezi více než sedm desítek obchodů centra zařadí i Marc O’Polo, značka se skandinávskými kořeny. Nabídne prémiové neformální oblečení, které je charakteristické zálibou v přírodních materiálech a individuálním stylem. Ve Freeportu se prodejna Marc O’Polo poprvé představí veřejnosti v předvečer takzvaného Late Night Shoppingu, největší nákupní akce roku.
„Marc O’Polo je široce oblíbenou a známou značkou, navíc i s outletovým konceptem, který vhodně doplní naše portfolio obchodů,“ uvedla Anna Karásková, marketingová manažerka centra Freeport Fashion Outlet se sídlem v Hatích na Znojemsku.
Značka Marc O’Polo vznikla v roce 1967 ve Stockholmu a velmi rychle se rozšířila do celé Evropy. V outletovém provedení své prodejny ve Freeportu nabídne obuv i oděvy pro děti, ženy a muže všech věkových kategorií na ploše 200 metrů čtverečních.
Eventy přitahují návštěvníky
Pro centrum je v rámci marketingové podpory klíčové načasování otevření prodejny. Ta se široké veřejnosti představí při každoročně nejvýznamnějším nákupním eventu Late Night Shoppingu, který se letos uskuteční 22. září. Jen v loňském roce ho navštívilo více než 25 000 lidí.
„Oblíbené noční nakupování je pro nás zároveň ideální příležitostí, jak pomocí marketingu v místě prodeje oslovit početnou skupinu našich zákazníků a osobně jim představit všechny důležité novinky a inovace,“ doplnila Anna Karásková.
Late Night Shopping je zároveň jedním z příkladů toho, že forma eventů patří stále mezi významné prvky propagace nákupních center v ČR. Podobně jako v centru Freeport se často jedná o mix zejména cenově výhodných nákupů, interaktivní zábavy a soutěží o atraktivní ceny. Ostatně i z dlouhodobých statistik centra Freeport vyplývá, že během eventů roste počet návštěvníků oproti průměru mezi 30 až 50 procenty a podobně se navyšuje i výše jejich útrat.
Zdroj a foto: Freeport Fashion Outlet