Švédská POS vychytávka na pivní pěně
Velmi zajímavou ambientní POS reklamu vytvořila ve Švédsku agentura Åkestam Holst pro značku piva Norrlands Guld, s využitím sociální sítě Twitter.
Během letošního mistrovství světa ve fotbale v Rusku, na kterém byla i švédská reprezentace, se v hospodách při objednání piva Norrlands Guld obsluha na baru umístila sklenici s pivem do připravené skříňky. Pak obsluha stiskla na tlačítko update a na pivní pěnu se „vypálil“ aktuální tweet z mistrovství světa. Zákazníci tedy byli s každým pivem dobře informováni, co se na mistrovství světa aktuálně děje.
Informace o kampani:
Země: Švédsko
Reklamní agentura: Åkestam Holst
Klient: Norrlands Guld
Produkce: Agentury Go! Fight! Fantastic! / Bkry
Nasazení: červen 2018
Zdroj a foto: adsoftheworld.com