Nový koncept obchodu C&A se představil veřejnosti v OC Letňany
Společnost C&A včera otevřela návštěvníkům kompletně zrekonstruovanou prodejnu v obchodním centru Letňany. Ta byla navržena tak, aby splňovala aktuální potřeby zákazníků. Na základě rozsáhlého průzkumu byla vytvořena nadčasová koncepce obchodu, která se postupně zavádí ve všech pobočkách v Evropě. Zákazníkům zjednodušuje a zrychluje nákup zboží a zároveň jim díky minimalistickému designu dopřává pocit komfortu. Modernizace jednotky v OC Letňany zahrnovala i vybudování přímého vchodu z venkovního parkoviště umožňující rychlý a jednoduchý přístup.
Módní značka C&A se na svých pobočkách prezentuje v novém v reakci na měnící se potřeby zákazníků v oblasti módy. V celé Evropě se realizuje zcela nový koncept prodejen. Zákazníci C&A v České republice, kde společnost dosahuje tržního podílu 8 % a má 42 poboček, se již nyní mohou seznámit s jejich novým pojetím.
„Realizací našeho nového konceptu získala jednotka v OC Letňany zcela jiný vzhled. Vytvořili jsme prostor pro zcela nový nákupní zážitek na prodejní ploše 2 100 m2. Celkový dojem z obchodu se podstatně liší od toho, co zde zákazníci C&A dosud znali. Cílem modernizace je, aby byl zážitek z nakupování individuálnější, příjemnější a atraktivnější. Do přestavby jednotky v OC Letňany jsme investovali více než 33,4 milionu korun,“ řekl Norbert W. Scheele, Director of CEE & SEE at C&A.
Nové pojetí prodejny
Nový koncept přináší ještě příjemnější atmosféru, inovativní a inspirující prezentaci výrobků, nový prostorový vjem a důmyslný systém osvětlení umožňují zákazníkům C&A ztotožnit se se zcela novým pojetím značky.
„Intuitivní vedení zákazníka je jedním ze stěžejních prvků našeho nového konceptu. Jednoduchý a přehledný navigační systém se vine celou prodejnou, aby každý našel rychle to, co potřebuje. Zákazníky provede od nového ,Style Courtu’, kde se prezentují nejnovější módní trendy, k dalším částem, jako jsou nově uspořádané odpočinkové ,Lounge’, prostor s převlékacími kabinkami, sekce s kolekcemi Denim, Basics a Lingerie až k pokladnám. Zde je zóna k placení ohraničena jako při odbavení na letišti, jelikož je to velmi efektivní způsob jak rychle obsloužit hodně lidí,” říká Volker Dick, Head of Store Concept Implementation C&A Europe.
Dokonalý kontrast vytváří podhled obchodu v tmavém designu rozzářený osvětlením, které nejen že nechá vyniknout vystavovanému zboží, ale slouží také jako vodítko pro orientaci.
„Spotřební chování se v posledních letech výrazně změnilo. Obchod s módou dnes může dobře fungovat jen tehdy, pokud dokonale splňuje dva nejdůležitější požadavky zákazníků na úsporu času a inspiraci. Na to jsme se v našem novém konceptu prodejen zaměřili,” říká Volker Dick.
Prezentace zboží je uzpůsobená potřebám zákazníků. Figuríny a průvodci střihy zákazníky navedou – například v nové sekci Denim při hledání vhodného stylu džín k požadovanému typu postavy, které jí perfektně padnou. Oblast Lingerie nabízející spodní prádlo poskytuje nyní větší soukromí díky vlastnímu oddělení formou shop in shop.
Nové služby
Nový koncept je postaven na vstřícnosti k potřebám zákazníků. Prostor s převlékacími kabinkami vytváří zónu, kde mohou zákazníci využít asistenčních a konzultačních služeb módních odborníků. Čekající jistě uvítají bezplatný přístup k internetu, který umožňuje příjemné zkrácení času. Nejmenší zákazníci se nyní mohou v C&A zabavit v nových herních a zážitkových zónách, kde se také mohou svézt i na ikonickém kolotočovém koníkovi, symbolizujícím více než 175letou historii značky.
Zdroj a foto: C&A Moda, s.r.o.