Ocenění TOP In-store realizace měsíce dubna 2018 získala kampaň Paletové vystavení GARNIER Botanic Therapy

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Za měsíc duben 2018 se vítězem stala realizace Paletové vystavení GARNIER Botanic Therapy.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 9 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získala u porotců vítězství s drtivou převahou kampaň Paletové vystavení GARNIER Botanic Therapy, která využila za POS nosič dvoupaletí, a probíhala v období 3.4. – 18.4.2018 v řetězcích Globus a Albert. Zadavatelem realizace byla společnost L’Oréal Česká republika s.r.o. a kreativní agenturou a realizátorem společnost Authentica, s.r.o.

I když tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,97 bodů z maxima 10 bodů, tak vyhrála s historicky největším náskokem před druhou realizací (o 1,24 bodu). V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 8,0 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala kampaň stejné ohodnocení 7,7. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci 8,2 bodů.

Dubnové realizace hodnotila porota opět v počtu šesti osob, jmenovitě:

PhDr. Petr Frey, MBA – šéfredaktor portálu Místo prodeje.cz, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Ing. Martin Hasilík – společnost Authentica, člen vedení asociace POPAI CE, Ing. Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories, Václav Koukolíček, Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.

Hodnocení vítězné realizace

Tato realizace působí čistě, vzdušně a vzbuzuje pocit svěžesti odpovídající produktu,“ hodnotí prezidentka České marketingové společnosti Jitka Vysekalová. „Je to dobře zvolené paletové vystavení.“

Václav Koukolíček, ze společnosti TESCO Stores ČR uvedl, že tato vítězná realizace budí pocit exkluzivity jako výstava korunovačních klenotů.

Zajímavé pojetí vystavení spojením vlasové kosmetiky s přírodou/květinami,“ zaujalo  Martina Hasilíka, člena vedení asociace POPAI CE. „Velké vystavení včetně podlahové grafiky evokuje prémiovost produktu, pro zákazníky působí celkové vystavení velmi příjemně  a atmosféra příjemného prostředí  je nasnadě.“

„Hezké, čisté, reprezentativní. Přitom velmi jednoduchý nápad,“ hodnotí spokojeně Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Po dlouhé době mi nevadí nápis „novinka“, která je do vizuálu dobře zapracovaná.“

Hodnocení všech dubnových realizací

Duben nebyl rozhodně měsícem kreativních a nápaditých řešení,“ říká Václav Koukolíček. „Nikdo nepředvedl nic s čím by mohl konkurenci vytřít zrak.

Paní Blanku Bukovskou, šéfredaktorku odborného časopisu Brands&Stories, tentokrát žádná realizace výrazně nezaujala.

V tomto měsíci pociťuji absenci „velkých“ kampaní. Kampaní s překvapivým kreativním nápadem a netradičním použitím médií, které se v retailu nabízejí,“ shrnuje své postřehy Alexandr Stojčev. „Nejlépe na mne působí Staropramen se svojí soutěží. Graficky velmi dobře provedeno. S jasným sdělením. Navíc jako jediný si dal práci s výsekem pro floorsticker. Pevně věřím, že příští měsíc budeme opět zahlceni množstvím kreativních nápadů, které budou nejen o samotném produktu, ale i o výrazné kreativní myšlence.“

Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Realizace v ČR.

 O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Partnery tohoto portálu jsou asociace POPAI, POS Media, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Dago, Jansen Display, OMG Research, HL Display, G.N.P. spol. s r.o. a společnost Shopper Marketing Prague.

 

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

editor portálu

Email: oupic@smprague.cz

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010