POS Media slaví 20 let existence a oznamuje nové obchodní partnerství
Dne 1. dubna POS Media Group hrdě oslavila své 20. výročí jako přední evropský poskytovatel řešení pro maloobchodní média a marketing v místě prodeje. Z malého v Praze sídlícího projektu o šesti lidech se společnost rozrostla do celoevropské organizace s pobočkami v sedmi zemích, jednou pobočkou ve výstavbě a více než 500 zaměstnanců.
„Byla to úžasná a náročná cesta k 20letému milníku, na jejímž začátku v roce 1998 jsme neměli nic než nápad a malý začínající tým,“ říká Richard van het Bolscher, zakladatel a výkonný ředitel POS Media Group.
„Tehdy v devadesátých letech jsem měl jasnou vizi, že by se POS Media (původně pod názvem IMIGe) mohla stát evropskou vedoucí společností v oblasti některých mediálních segmentů a kopírovat originální (interiérové) mediální koncepty do dalších zemí. Jedinou otázkou bylo, na jaký mediální segment bychom se měli zaměřit. V roce 2001 jsme podepsali naši první smlouvu pro maloobchodní média a od té doby to bylo naše klíčové zaměření a hlavní oblast růstu: maloobchodní marketing, který prodejcům i velkým značkám pomáhá ovlivňovat chování nakupujících. Moje vize se zachovala až do současnosti pouze s jednou změnou: abychom mohli růst, nemůžeme dále dělat pouze start-upy, ale pokusíme se získávat společnosti v nových oblastech nebo vstupovat do nových partnerství.
Během posledních 20 let společnost POS Media dodala tisíce kampaní pro prodejny a terénní marketingové reklamy pro některé z předních značek a stala se partnerem největších evropských obchodních řetězců.
„Jsme neobyčejně hrdí na to, čeho jsme dosáhli, ale jestli mám říct jednu věc, kterou jsme se naučili,“ říká Richard, „tak to, že úspěch v této oblasti vyžaduje ochotu přijímat neustálé změny a hledat nové příležitosti a trendy.“
Ačkoliv pohled zpátky je jistě uspokojující, POS Media se již dívá dopředu na utváření příštích 20 let. „Jsme na prahu uzavření partnerství s vedoucí společností pro maloobchodní marketing v Asii. To nám poskytne příležitost přinést nové služby, které jsme dosud prodejcům nebo našim klientům nemohli nabídnout. Současně jednáme s dalšími společnostmi, které mají zajímavé podíly na trhu tady v jihovýchodní Evropě a v USA.“
POS Media Group nabízí širokou škálu produktů a služeb v oblasti reklamy v místě prodeje ve velkých maloobchodních řetězcích, doplněnou marketingovými řešeními v podobě obchodní propagace, vzorků, merchandisingu, mystery shoppingu, digitálních řešení, průzkumů a komplexního poradenství. Společnost působí v šesti zemích střední a východní Evropy a dceřiné pobočky má ve dvou zemích v západní Evropě. Společnost má dlouhodobé partnerství s předními evropskými maloobchodními řetězci Ahold, Kaufland, Lenta, Carrefour, SPAR, Magnit, Metro a dalšími a poskytuje reklamní řešení pro mnoho světových ikonických značek a předních inzerentů. A nově také zastřešuje v několika zemích in-store komunikaci pro Tesco s obchodním partnerem této společnosti.
Zdroj a foto: POS Media