TOP zadavatelé – leden 2018
Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v lednu 2018 nejvíce prostředků za reklamu.
INSTORE
U TOP 7 společností v mediatypu In-store bylo v lednu 2018 celkově vynaloženo 298 tisíc korun.
Na první příčce se umístila společnost POPSICO CZ se 119 tisíci Kč, s větším odstupem následuje společnost BEL Sýry Česko se 78 tisíci Kč. Třetí místo obsadila společnost Al-Namura se 69 tisíci Kč.
CELKOVĚ
U TOP 10 společností bylo v lednu 2018 celkově vynaloženo 862 mil. Kč.
Na první příčce se umístila společnost Mountfield se 120,8 mil. Kč, následovaná s větším odstupem společností SAZKA, která investovala 89,3 miliony korun. Třetí místo obsadila společnost Kaufland Česká republika s 88,1 mil. Kč.