Sběratelská kampaň v Albertu inspiruje k pečení i zdobení
Obchody Albert připravily pro zákazníky velikonoční sběratelskou kampaň, která přináší inspiraci pro společné jarní tvoření s rodinou nebo přáteli. Body nasbírané díky nákupům v Albertu mohou zákazníci vyměnit za originální pomocníky na pečení a zdobení od oblíbené značky Zenker, a to buď zdarma, či s výraznou slevou. Věrnostní kampaň s názvem „Velikonoce si koledují o nápady“ startuje 7. března a potrvá čtyři týdny.
Inspiraci, jak si každý den užívat jídlo, přináší obchody Albert již od začátku roku v rámci nové brand kampaně s mottem „Stojí za to jíst lépe“. Na vlně inspirace se nese i další z letošních oblíbených sběratelských kampaní, se kterou si zákazníci vytvoří osobité Velikonoce tak, jak je mají rádi.
„Velikonoce mohou být vtipné, kreativní, tradiční i nekonvenční. Ať už si je naši zákazníci přejí strávit jakkoliv, chceme jim v tom pomoci. Věříme, že výrobky z naší věrnostní kampaně jim poskytnout inspiraci na společné chvíle s blízkými a vytvoří si tak svoje vlastní a originální svátky jara,“ říká Barbora Vanko, mluvčí obchodů Albert.
Zákazníci získají za každých 200 korun nákupu ve všech supermarketech a hypermarketech Albert jeden bod. Za 10 nasbíraných bodů pak mohou získat zdarma sadu vykrajovátek či tvořítek s velikonoční tématikou nebo s výraznou slevou například zdobičku nebo speciální 3D pečící formy na beránka, zajíce či formu na koláč. Výrobky ze sběratelské kampaně s názvem „Velikonoce si koledují o nápady“ pocházejí od prestižního německého výrobce kuchyňských pomůcek Zenker.
„Pomocníci na pečení, které budou bavit malé i velké, usnadní velikonoční přípravy. Navíc unikátní 3D pečící formy na beránka či zajíce, které jsou jednou z lákavých odměn, ušetří mnoho práce i starostí spojených s klasickými variantami. Unikátní 3D formy stačí spojit přiloženými sponkami, obrátit vzhůru nohama, nalít do nich těsto a takto vložit do trouby. Díky nepřilnavému povrchu Teflon Classic se beránek či zajíc velmi snadno vyklopí,“ popisuje Barbora Vanko.
Sběratelská kampaň „Velikonoce si koledují o nápady“ potrvá ve všech obchodech Albert od 7. března do 3. dubna 2018. Více informací naleznete ZDE.
Téma inspirace a zdraví prostupuje celkovou komunikací značky Albert, kterou řetězec představil na začátku ledna. Brand kampaň s mottem „Stojí za to jíst lépe“ přináší zákazníkům inspiraci a nápady, jak se podívat na jídlo z nových úhlů a najít v něm radost. Albert chce ukázat, že existuje celá řada receptů, způsobů a kombinací, které mohou zákazníci vyzkoušet, a nemusí se toho bát, protože jim v tom rád pomůže.
Zdroj a foto: Albert