Nová kampaň značky Mana upozorňuje na evoluci výživy
Společnost Heaven Labs představila novou kampaň funkční stravy Mana. V té chce upozornit na neustálý vývoj vpřed týkající se nejen technologií, ale také stravy. Maskotem značky je gorila – kosmonaut „Cosmo Ape“, která nově dostala animovanou podobu. Ta je symbolem inteligentního býložravce přinášejícího inovaci tradičního jídla. Dominantou celého projektu je minutové video, které režijně zaštítil Tomáš Mašín. Postprodukce se ujalo studio RUR. Kampaň bude mít výraznou podporu v online prostoru.
Nová kampaň funkční stravy Mana má především akviziční charakter. Cílí na nové zákazníky, kteří produkt buď neznají nebo k němu přistupují nedůvěřivě. Video je má přesvědčit, že se evoluce ve výživě nemusejí bát. Zaštiťující postava celého projektu je gorila nazvaná Cosmo Ape.
„Mana neobsahuje žádné živočišné produkty. Proto jsme jako hlavní tvář kampaně i značky vybrali právě tohoto silného býložravce tolik podobného právě nám lidem. Naše gorila navíc cestuje časem – čerpá z minulosti a zároveň propojuje přítomnost s budoucností. Může tak ukázat, že jako je pro nás naprosto přirozený rychlý technologický vývoj, nemusíme se bát ani toho stravovacího. Že jídlo může mít i jinou formu než tu, na kterou jsme momentálně zvyklí,“ doplňuje Zuzana Krejčíková, PR manažerka značky Mana.
Kampaň je určena především pro online prostor. Poběží na sociálních sítích Facebook a Youtube, podporu bude mít zajištěnou také ve vyhledávačích Google a Seznam. S gorilou se však lidé budou moci setkat i v místě prodeje, což bude v nejbližší době síť obchodních řetězců Globus. Změny se dotkly i samotných webových stránek značky.
Vizitka kampaně:
Start: leden 2018
Mediální nasazení: online – Facebook, Youtube, Google, Seznam
Kreativa: Radovan Andrej Grežo, Marian Kotlev
Režie reklamního spotu: Tomáš Mašín
Postprodukce: RUR studio
Zdroj a foto: Heaven Labs