TOP zadavatelé – listopad 2017
Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v listopadu 2017 nejvíce prostředků za reklamu.
INSTORE
U TOP 10 společností v mediatypu In-store bylo v listopadu 2017 celkově vynaloženo 8,5 mil. Kč.
Na první příčce se umístila společnost UNILEVER ČR s 3,2 mil. Kč, s velkým odstupem následuje společnost HABÁNSKÉ SKLEPY s 1,2 mil. Kč. Třetí místo obsadila společnost Bonduelle s 1,1 mil. Kč.
CELKOVĚ
U TOP 10 společností bylo v listopadu celkově vynaloženo přes 1,5 mld. Kč.
Na první příčce se umístila společnost Ferrero Česká s 252.6 mil. Kč, následovaná společností Alza.cz, která investovala 214,7 milionů korun. Třetí místo obsadila společnost TESCO Stores ČR se 154,4 mil. Kč.