TOP zadavatelé – září 2017
Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v září 2017 nejvíce prostředků za reklamu.
INSTORE
U TOP 10 společností v mediatypu In-store bylo v září 2017 celkově vynaloženo 8,4 mil. Kč.
Na první příčce se umístila společnost UNILEVER ČR s 2,2 mil. Kč, těsně následovaná společností CHATEAU BZENEC s 1,9 mil. Kč. Třetí místo obsadila společnost Víno Mikulov s 1.6 mil. korun.
CELKOVĚ
U TOP 10 společností bylo v září celkově vynaloženo přes 1 mld. Kč.
Na první příčce se umístila společnost Ferrero Česká se 154,7 mil. Kč, následovaná společností Alza.cz, která investovala 103,1 mil. Kč. Třetí místo obsadila společnost SAZKA se 101,6 mil. Kč.